English

بازنشستگان وزارت ارتباطات، بالاخره بازنشسته شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت های دولتی، در پایان حضور چند مشاور و معاون بازنشسته در این وزارتخانه از آنها تقدیر کرد.

بازنشستگان وزارت ارتباطات، بالاخره بازنشسته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه شورای مسئولان وزارت ارتباطات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از یک معاون و دو مشاور بازنشسته این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

بر این اساس، با بازنشستگی رسول سرائیان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، امیر ناظمی به جای وی در این سمت منصوب شد.

وزیر ارتباطات نیز با قدردانی از تلاش های سراییان در طول عهده دار بودن مسئولیت، گفت: ایشان در همه مقاطع و مسایلی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشت، همراه و در کنار من بود.

وزیر ارتباطات همچنین از محمود خسروی و صادق عابدین از مشاوران وزیر، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که وزارت ارتباطات بتواند از تجربیات این مدیران پیشکسوت استفاده کند.

در ضمن، مهدی آرزومند که سال های طولانی و در طول تصدی چندین وزیر قبلی مسوئلیت دفتر وزیر را برعهده داشت، به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت و به جای ایشان مرتضی حاجی زین العابدینی مسئولیت دفتر وزیر را برعهده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه