English

در گفتگو با موج مطرح شد؛

استارت آپ های تجاری با کاهش سود، گردش مالی را افزایش می دهند

فعال حوزه استارت آپ با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی در کشور اظهار کرد: استارت آپ های تجاری فروش را بالا برده و گردش مالی را بیشتر می کنند.

استارت آپ های تجاری با کاهش سود، گردش مالی را افزایش می دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پیشرفت در تکنولوژی یکی از عوامل پیدایش استارت آپ های تجاری است. این نوع از استات آپ ها در شرایط فعلی اقتصادی می توانند راهکاری برای برون رفت از وضعیت فعلی باشد. در مجموع استارت آپ ها شامل ایده های نوآورانه و خلاقانه ای هستند که از ضریب اطمینان بالاترى در مقایسه با دیگر رقبا برخوردار بوده و درصد ریسک پذیرى در سرمایه را کاهش می دهد.

مهدی اسماعیلی یکی از فعالان و مدیران موفق استارت آپی در کشور در گفتگو با خبرنگار موج بیان کرد: سامانه های تجاری به ویژه سامانه های تخفیفی سبب رونق و شکوفایی واحدهای صنفی مختلف می شوند. به عنوان مثال در وضعیت کنونی سامانه های تخفیفی صرفه جویی در هزینه های ماهیانه و اطمینان از خرید را به همراه دارند.

اسماعیلی ادامه داد: این مسئله رضایت فروشگاه ها و صاحبان اصناف را فراهم می کند، چون این موضوع راندمان فروش آنها را بالاتر برده و گردش مالی بیشتری برای آنان حاصل می کند.

وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی و بازار سنتی هدف اصلی از ایجاد این سامانه ها است و این موضوع می تواند از ارکان اصلی تاثیر گذار در جریان چرخه اقتصادی کشور باشد. چه بسا با تلاش های صورت گرفته طی سال های گذشته، در جهت حمایت و بالا بردن راندمان فروش واحدهای صنفی و ایجاد پل ارتباطی کوتاه بین مصرف کننده و عرضه کننده و کسب درآمد حلال برای عموم مردم گام های زیادی برداشته شده است.

اسماعیلی تأکید کرد: اگر بسیاری از فروشگاه ها و واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر به دلیل عدم حمایت، در آستانه ی حذف از بازار بودند، امروز به واسطه سامانه های الکترونیکی در جایگاه مطمئن تری از بازار قرار گرفته اند و بی شک با بزرگ تر شدن این حرکت سالم، می توان این محرک اقتصادی را به سراسر کشور ارائه دهیم و از اهرم تشویق فروشندگان استفاده نماییم و با انگیزه کاهش قیمت، مردم را تشویق به خرید از کالای ایرانی و بازار سنتی کنیم، از این رو برای دستیابی به این هدف نمایشگاهی در 15 شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهم انتخاب فروشگاه های طرف قرارداد است که باید بسیار سخت گیری کرد، زیرا پروانه کسب معتبر و حسن اخلاق مدیر فروشگاه و اتیکت دار بودن کالا ها و خدمات عرضه شده به خریداران جزو خطوط قرمز است.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: خلاقیت در دنیای امروز حرف اول را می زند و با نگرش جدید، چه بسا بتوان اقدامان نوین و بهتری را در اقتصاد کشور با استارت آپ اعمال کرد که چرخه های اقتصاد را بیش از گذشته به حرکت درآورده و سود و خیر جمعی حاصل دست اندرکاران و مردم عزیزمان کند‌. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه