English

موج گزارش می دهد؛

آیفون ایکس اس با قیمت ۱۱ میلیون تومان وارد ایران می شود

با توجه به نوسانات ارز پیش بینی می شود قیمت محصولات جدید اپل هنگام ورود به ایران 11 میلیون تومان باشد.

آیفون ایکس اس با قیمت 11 میلیون تومان وارد ایران می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، کمتر از دو هفته تا رونمایی از محصولات جدید اپل زمان مانده است و بیشتر مشتریان این برند در ایران منتظر قیمت آیفون ایکس اس هستند.

مشتریان این برند با نگه داشتن گوشی های سابق خود از این محصول قصد خرید محصول جدید را دارند و تا زمان ورود به بازار باید صبر کنند. اما اینکه این محصول چه زمانی وارد بازار ایران می شود و زمان ورود با چه قیمتی عرضه خواهد شد تنها سوال مشتاقان این برند در کشور است.

با توجه به صحبت های اخیر یکی از منابع نزدیک به این شرکت استقبال از مدل های جدید این شرکت بیشتر از سال گذشته خواهد بود و به همین دلیل این شرکت قصد دارد از این استقبال استفاده بهینه کند و محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش برساند.

در ماه گذشته اعلام شده بود آیفون 6 اینچی با صفحه نمایشگر ال سی دی در بازار 699 دلار قیمت خواهد داشت که با توجه به صحبت های اخیر مدیران اپل گویا آن ها قصد دارند با قیمت پایه 849 دلار این محصول را ارائه دهند.

همچنین گوشی دیگر آیفون ایکس اس است که نمایشگر 5.8 اینچی دارد که قیمت برآورد شده آن به 999 دلار خواهد رسید، نکته جالب توجه درباره تصمیم گیری مدیران این شرکت این است که از گوشی های جدید به عنوان صفحه نمایشگر ارزان یاد می شود اما با این حال قیمت این گوشی ها با این نوع نمایشگر، هم قیمت گوشی های سابق با قیمت نمایشگر بالا است و نه تنها ارزان تر نشده بلکه با تصمیم جدید قیمت بالاتری هم برای آن پیش بینی شده است.

اما پیش بینی مدیران شرکت اپل این است که تمام مشتریان سال ها قبل منتظر ورود این گوشی به بازار هستند و به همین دلیل قیمت این مدل های جدید بالاتر رفته است. شرکت اپل در تاریخ 21 سپتامبر از گوشی های جدید خود در یعنی جمعه هفته آینده برابر با 30 شهریور ماه رونمایی می کند که تقریبا دو ماه بعد از رونمایی وارد ایران می شود.

البته با توجه به پیش بینی قیمت دلار با میانگین گرفتن از قیمت ارز در دو ماه گذشته در صورت قیمت 13هزارتومانی دلار آزاد در بازار تهران قیمت آیفون ایکس اس حدود 11 میلیون تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه