English

رئیس کمیته ارتباطات مجلس در گفتگو با موج؛

فروش بسته‌های ترکیبی اینترنت خطا است / ورود مجلس به فروش غیرقانونی بسته‌های اینترنتی

نماینده مجلس با اشاره به غیرقانونی بودن فروش بسته های ترکیبی روزانه و شبانه با تعرفه های مختلف عنوان کرد: مجلس در گذشته تذکرات لازم را به متولیان ارائه بسته های اینترنتی داده است که باز هم پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

فروش بسته‌های ترکیبی اینترنت خطا است / ورود مجلس به فروش غیرقانونی بسته‌های اینترنتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدتی است که اپراتورها اقدام به فروش بسته های ترکیبی روزانه و شبانه در کنار هم به عنوان یک بسته کرده اند؛ مشتریان بسته های اینترنتی با فرض اینکه خرید این بسته ها برایشان به صرفه تر است، آن ها را خریداری می کنند اما در عمل موفق به مصرف آن نمی شوند و این باعث ضرر آن ها می شود.

رمضانعلی سبحانی فر، رئیس کمیته ارتباطات مجلس در گفتگو با خبرنگار موج در ارتباطات با دو نرخی شدن بسته اینترنتی توسط اپراتورها اظهار کرد: از گذشته این مشکل همواره با اپراتورها وجود داشت و قرار بر این بود که شفاف سازی شود، این ماجرا ابلاغ شد به اپراتورها اما اینکه امروز ادامه پیدا می کند عجیب است.

وی همچنین افزود: از گذشته این سردرگمی ها برای مشترکان اپراتورها وجود داشت، اگر فقط فروش بسته شبانه یا فقط روزانه در پیک مصرفی مطرح شود ایرادی ندارد؛ اما اگر دو بسته کنار هم قرار بگیرند و در پوشش یک بسته ترکیبی روزانه و شبانه به فروش برسد خطا به حساب می آید.

سبحانی فر در پاسخ به خبرنگار موج که مشترکان در این خصوص اعتراضات زیادی را به اپراتورها وارد کرده اند بیان کرد: این ماجرا یک بار مطرح شد و از سوی وزیر ارتباطات مقرر شد تا اپراتورها تمهیدات لازم را برای رضایت مشتریان خود انجام دهند؛ اما اگر این موضوع ادامه پیدا کرده قطعا این بار با اخطار سخت و محکم تری اپراتورها همراه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار موج، در مقررات چیزی به عنوان تقسیم بسته ترکیبی روزانه و شبانه نداریم؛ در واقع اگر تعرفه ای اعلام شده، برای همه  ساعات شبانه روز یکسان است و چنین تقسیم بندی نداریم. در صــورت تصویب و اجــرای طرح آزادســـازی تعرفه های اینترنت، اپراتورها می توانند بــرای ساعاتی کــه پیک نیست، پیشنهادهای ارزان قیمت تری به مشترکان خود ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه