English

نظرسنجی PCMAG؛

خطر بیخ گوش پرچمداران گوشی دنیا

این نظرسنجی نشان می‌دهد که مشتریان اغلب علاقمند به گوشی‌های اپل یا سامسونگ هستند.

خطر بیخ گوش پرچمداران گوشی دنیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج به نقل از PCMAG؛ نظرسنجی از تعدادی از شهروندان آمریکایی در ارتباط با استقبال از گوشی هایی که در سال 2018 رونمایی خواهد نشان می دهد که 24 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند منتظر رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی 9 در تاریخ 24 آگوست هستند. در این نظرسنجی بیشترین علاقه مندی در انتظار از گوشی های سال 2018 مربوط به برند اپل است که 42 درصد از آن ها منتظر رسیدن ماه سپتامبر و رونمایی از محصولات این شرکت هستند.

نکته اصلی در این نظرسنجی که خطر زیادی را پیش روی پرچمداران گوشی آورده است درصد افرادی هستند که استقبالی از محصولات جدید ندارند؛ در این نظرسنجی 11 درصد از افراد هیچ تمایلی به استقبال از رونمایی این محصولات ندارند.

نکته جالب که از گزارش این نظرسنجی مشاهده می شود بحث انتخاب هوشمندانه برندهای مختلف است که در قسمتی از این گزارش آمده است کاربران به چه صورت از این برندها استقبال می کنند. ۷۶ درصد از کسانی که به آخرین مدل گلگسی علاقه نشان داده اند، دارای یک گوشی سامسونگ هستند؛ اما تنها ۸ درصد از آن‌ها آیفون دارند. این گزارش همچنین نشان داد که تنها ۳ درصد از کسانی که مشتاقانه منتظر استفاده از گلگسی هستند این مدل را پیش از پیش سفارش می‌دهند و تنها ۲ درصد گفته‌اند که به محض اینکه در دسترس قرار گیرد آن را خریداری خواهند کرد. ۱۲ درصد گفتند که آن‌ها بررسی‌های خود را بعد از رونمایی انجام می دهند و سپس تصمیم می گیرند که این وسیله را بخرند یا خیر، لازم به ذکر است در این گزارش آمده است که ۲۸ درصد پاسخ دادند که آن‌ها منتظر رونمایی از سری بعد از گلگسی 9 هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه