English

خبر ویژه همراه اول برای حجاج سال ۹۷/ بسته ترکیبی ۱۰ روزه مخصوص ایام حج

همراه اول امکانات ویژه‌ای را برای حجاج سال 97 تدارک دیده است.

خبر ویژه همراه اول برای حجاج سال 97/ بسته ترکیبی 10 روزه مخصوص ایام حج

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران تعرفه های مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را در زمان حج اعلام کرد

در این اعلامیه آمده اسن: با آغاز مراسم حج تمتع و به منظور ارائه خدمات مناسب به حجاج همراه اولی، از روز سه‌شنبه (دوم مرداد) در تمامی اپراتورهای کشور عربستان، تعرفه مکالمه 20 درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه 80 درصد کاهش یافت.

در این طرح که در ادامه طرح‌های تخفیفی رومینگ بین‌الملل همراه اول ارائه شده است، مکالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همچنین اینترنت همراه و پیامک‌های ارسالی شامل تخفیف شده است.

تعرفه مکالمات داخلی به ازای هر دقیقه 599 تومان، مکالمه با ایران 779 تومان، مکالمه دریافتی 599 تومان، تعرفه ارسال پیامک 199 تومان و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است. 

تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با 80 درصد تخفیف، از هزار تومان به ازای هر مگابایت، به 189 تومان رسیده است.

همچنین مشترکانی که قصد سفر حج را دارند، می‌توانند با خرید بسته ترکیبی رومینگ بین‌الملل 10 روزه ویژه ایام حج، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مکالمه، پیامک و دیتا، هزینه کمتری پرداخت کنند. 

بسته خریداری شده به مبلغ 149 هزار تومان، شامل 50 دقیقه مکالمه با ایران، 50 دقیقه مکالمه داخلی، 50 دقیقه مکالمه دریافتی، 50 عدد پیامک و 250 مگابایت اینترنت همراه است؛ مشترکان می‌توانند برای خرید این بسته کد دستوری *1*631# را شماره‌گیری کنند. 

همراه اول تأکید کرده سایر بسته‌های اینترنتی داخلی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه به صورت تعرفه آزاد محاسبه می‌شود. 

کاربران در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت همراه، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خود را غیر فعال کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه