English

الکامپ بیست و چهارم؛

رشد ۲۰ درصدی حضور استارتاپ ها در الکامپ

نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.

رشد ۲۰ درصدی حضور استارتاپ ها در الکامپ

نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران با حضور رسول سراییان، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمد اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات در این نشست درباره حضور دولت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ امسال توضیح داد: سالن دولت الکترونیک با شعار دولت هوشمند در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر با حضور ۴۱ سازمان دولتی آماده می‌شود که در آن  ۳۱۴ خدمت دولتی را به صورت الکترونیکی به نمایش گذاشته می شود.

وی همچنین با اشاره به تفاوت های الکامپ امسال با سال گذشته عنوان کرد: یکی از تفاوت های محسوس امسال، رشد بیست درصدی حضور استارتاپ های کشور است.

سراییان در ادامه بیان کرد: سال گذشته ۱۹۲غرفه استارتاپی در نمایشگاه وجود داشت که امسال این رقم به ۲۳۲ غرفه افزایش یافته است لازم به ذکر است تعداد ۱۹۲ کانتر استارتاپی هم در پنج سالن حضور دارند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به رشد رتبه خدمات الکترونیک ایران در رنکینگ جهانی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و اقبال مردم در استفاده ازفناوری های نوین دلیل اصلی این پیشرفت است.

معاون وزیرارتباطات در پایان اظهار کرد: باید بدانید که امسال ۱۰۰ درصد اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی تکمیل شده اند که نشانگر پیشرفت در حوزه خدمات الکترونیک کشور است.

الکامپ بیست و چهارم از روز شنبه ششم مرداد آغاز می‌شود؛ برنامه‌ریزی این رویداد از بهمن ماه سال گذشته با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه