English

وظایف شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات ابلاغ شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرح وظایف شورای دستیاران جوان این وزارتخانه را ابلاغ کرد.

وظایف شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ارتباطات، مجتبی جوانبخت دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان از تدوین وظایف کاری برای دستیاران جوان شرکت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه و ابلاغ آن توسط محمدجواد آذری جهرمی خبر داد.

وی با اشاره به تدوین وظایف کاری برای دستیاران جوان شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و ابلاغ آن توسط وزیر ارتباطات گفت: حسب نظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرح وظایف مذکور به سازمانها و شرکتهای تابعه ابلاغ شده و از این پس ملاک عمل و ارزیابی ما، براساس این وظایف است.

جوانبخت ادامه داد: مطابق این آیین نامه، دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه موظفند در تصمیم سازی و ارائه پیشنهادها جهت شناسایی نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت های آنها در حوزه های مختلف کاری وزارتخانه، شرکت ها و سازمان های تابعه فعالانه شرکت کنند.

وی افزود: همچنین اعضا باید طرح ها و ایده های نخبگان، اندیشمندان، کارآفرینان و نوآوران جوان را اخذ و جمع آوری کرده و از طرح های نوآورانه و کلان تاثیرگذار در بهبود انجام ماموریت های مجموعه وزارت ارتباطات با تاکید بر تحقق و توسعه اقتصاد دیجیتال حمایت کنند.

رئیس شورای دستیاران امور جوانان وزارت ارتباطات یکی دیگر از وظایف این افراد را بررسی و ارائه پیشنهادهای کاربردی به منظور افزایش میزان انگیزه، اثرگذاری و مشارکت نیروهای جوان در راستای انجام فعالیتها و وظایف محوله و تصمیم سازی در سطوح مختلف سازمانها و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات دانست.

وی اظهار کرد: ارائه راهکارهای توانمندسازی در جهت تقویت و ارتقای جایگاه جوانان مستعد، متعهد و باانگیزه به منظور آماده سازی آنان برای پذیرش نقش های مهم و اثربخش از دیگر وظایف اعضا است.

دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان تصریح کرد: ارتباط با فعالان بخش خصوصی به ویژه جوانان نوآور و فعال در داخل و خارج از کشور به منظور بهره گیری از نظرات و ظرفیت های آنان مرتبط با حوزه وظایف و رسالت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر وظایف این مجموعه است.

وی ادامه داد: اعضای این شورا همچنین موظفند ضمن انعکاس دیدگاهها و نظرات جوانان و ارائه گزارش ها و مشورت های لازم به نظر وزیر و مدیران ارشد این وزارتخانه، برحسب مورد، در شوراها، کمیته ها و کارگروه های تخصصی در سطح وزارت و دستگاه های تابعه براساس پیشنهاد شورا و موافقت مقام مسئول مربوطه عضو شوند.

جوانبخت خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری امور محوله از طرف وزیر ارتباطات و تهیه و ارائه گزارش های مرتبط و موضوعی، آخرین بند از وظایف تعیین شده اعضای این شورا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر