English

رایگان شدن پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی

به دنبال مطالبه روز گذشته وزیر ارتباطات از شرکت ملی پست، این شرکت اعلام کرد که پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی در واحدهای پستی سراسر کشور رایگان انجام می شود.

رایگان شدن پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت ملی پست در راستای تاکید وزیر ارتباطات و به منظور تسهیل در ارائه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان، پیش ثبت نام و نوبت گیری در واحدهای پستی دولتی سراسر کشور را رایگان اعلام کرد.

شرکت ملی پست اعلام کرد: به دنبال بازدید روز گذشته مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه پستی جنوب غرب تهران و بررسی روند ارائه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و همچنین براساس تصمیم جدید مدیران ارشد شرکت ملی پست؛  خدمات مربوط به پیش ثبت نام و نوبت گیری کارت هوشمند ملی در واحدهای پستی سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.

در این راستا امکانات لازم اعم از رایانه و خطوط ارتباطی در محل های مناسب واحدهای پستی ارائه دهنده خدمات کارت هوشمند ملی در سراسر کشور قرار گرفته تا متقاضیان بتوانند پیش ثبت نام را شخصا و بدون پرداخت هزینه نیز انجام دهند.

متقاضیان می توانند در صورت نیاز، پیش ثبت نام را در میز خدمت (مستقر در واحدهای پستی) و با همکاری کارکنان پست انجام دهند.  

فرآیند ثبت نام کارت هوشمند ملی از طریق سامانه سازمان ثبت احوال کشور نیز به صورت رایگان انجام می شود.

نخستین ایستگاه سیار تحویل کارت هوشمند ملی در استان مرکزی طی هفته جاری راه اندازی شده و  به زودی در سایر استانهای کشور نیز ایستگاه های سیار ثبت نام و تحویل این کارت دایر می شود.

انجام خدمات مربوط به عکاسی در واحدهای ثبت نام کارت هوشمند ملی الزامی است و عکس باید در لحظه ثبت نام از متقاضی گرفته و همراه با سایر مدارک به صورت آنلاین به سامانه ثبت احوال ارسال شود.

روز گذشته وزیر ارتباطات با حضور سرزده در یکی از مراکز پستی تهران، از نزدیک درجریان روند ثبت نام کارت هوشمند ملی قرار گرفت و روند خدمات رسانی در این زمینه را مطلوب ندانست.

وی شکایات مردم در زمان ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی را به جا دانست و در مورد عدم پایداری و قطعی های مکرر سیستم ثبت احوال در دو هفته اخیر اعلام کرد: بنا شد با تشکیل جلسه‌ای با حضور سازمان فناوری اطلاعات و ثبت احوال موضوع بررسی و حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه