English

معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

طرح USO نتیجه انعکاس مطالبات مردم به نمایندگان است

معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شاید مطالباتی که از سوی نمایندگان به دولت منعکس می شود 10 تا 20 درصد کل مطالبات باشد.

طرح USO نتیجه انعکاس مطالبات مردم به نمایندگان است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون امور دولت، مجلس و استان های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های تابعه با بیان اینکه نمایندگان مجلس مطالبات مردم را به دولت منعکس می کنند، گفت: نمایندگان بخصوص آنهایی که از نقاط محروم هستند دایم از سوی مردم در همه برهه های زمانی مختلف مورد خطاب قرار می گیرند و نمایندگان نیز مجبور هستند که مطالبات دریافت شده را به دولت منعکس کند.

دهدشتی تصریح کرد: شاید مطالباتی که از سوی نمایندگان به دولت منعکس می شود 10 تا 20 درصد کل مطالبات باشد اما بررسی های که انجام شد مشخص کرد در دولت نهم و دهم حجم سوالات و تذکرات از سوی نمایندگان نسبت به دولت افزایش داشت اما در دولت یازدهم به دلیل تعاملات ایجاد شده و همچنین پاسخگویی به مطالبات، سوالات و تذکرات نمایندگان کاهش داشت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در دولت یازدهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به تعامل برقرار شده و پاسخگویی جزو 4 یا 5 دستگاه دولتی بود که پایین ترین سوالات و تذکرات را داشت.

وی با اشاره به بررسی حجم و نوع مطالبات مردمی در استان ها و نقاط مختلف کشور، گفت: طرح USO نتیجه انعکاس مطالبات مردم به نمایندگان است که منجر به تصویب اختصاص 1.5 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی شد که بخشی از آن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اختصاص پیدا کرد.

دهدشتی با بیان اینکه با گذشت زمان و توسعه صورت گرفته، حجم مطالبات مردم نیز افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر به مطالبات به سرعت پاسخ داده شود حتی اگر جواب منفی بود اما نماینده از آنجایی که احساس می کند که موضوع مورد نظر، بررسی و مورد اهمیت قرار گرفته است، موضوع به طرح سوال، تذکر و احیانا به استیضاح ختم نمی شود و با دقت نظر از بحران ها و تنش ها در آینده می توان پیشگیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه