English

ژاپن در ماه بیلبورد تبلیغاتی می سازد

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری ۹۰ میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند.

ژاپن در ماه بیلبورد تبلیغاتی می سازد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیجیتال ترندز، استارت آپ ژاپنی iSpace Technologies Inc قصد دارد ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند تا بیلبوردهای تبلیغاتی با فناوری بالا برای نصب در ماه بسازد.

درهمین راستا این شرکت قصد دارد تا ۲۰۱۹ میلادی فضاپیمایی را به مدار ماه بفرستد، در سفر سال بعد در ماه فرود بیاید و سپس زیربنای لازم برای یک کسب و کار تبلیغاتی در ماه را ایجاد کند.

سرمایه ۹۰ میلیون دلاری هزینه های دو سفر فضایی در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را پوشش می دهد. پس از فرود فضاپیمای iSpace به طور ایمن روی ماه نیز بیلبورد تبلیغاتی راه اندازی و به شرکت های مختلف اجاره داده می شود.

تاکشی هاکامادا مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید: باید اقتصادی در فضا ایجاد کرد تا بتوان در ستارگان زندگی کرد. این درحالی است که  شرکت های بزرگی با قصد سهیم شدن در اقتصاد ماه، در iSpace سرمایه گذاری کرده اند.

تا به حال شرکت های هواپیمایی ژاپن، TV network Tokyo Broadcasting System Holding، Innovation Network Corp. of Japan و بانک توسعه ژاپن در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند.

البته iSpace قصد دارد علاوه بر احداث بیلبورد در ماه، از ۲۰۲۱ میلادی جستجو برای آب را هم در ماه آغاز کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر