English

علت مسدود شدن برخی حساب های توئیتر اعلام شد

توئیتر روز گذشته ده ها حساب کاربری را مسدود کرد و با این کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد. اما حالا نقص فنی را عامل وقوع این مشکل اعلام کرده است.

علت مسدود شدن برخی حساب های توئیتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از انگجت، تداوم این مشکل به مدت ۲۴ ساعت باعث شد تا گمانه زنی های مختلفی در این مورد به عمل آید و برخی کاربران تخطی از سیاست های توئیتر را عامل مسدود شدن حساب های مذکور اعلام کردند.

برخی دیگر نیز با اشاره به روشن و شفاف نبودن سیاستگذاری های توئیتر، از این شرکت بابت مسدود کردن حساب های یادشده بدون هشدار قبلی انتقاد کردند.

نکته جالب اینکه ۲۱ حساب مسدود شده به جای تعلیق شدن به طور دائمی از دسترس خارج شدند و در هیچ جای دنیا قابل دسترسی نبودند. این در حالی است که توئیتر معمولا حتی در صورت مسدود کردن یک حساب آن را در برخی کشورها و به علت طرح شکایت از دسترس خارج می کند و مشاهده محتوای حساب یادشده را در کشورهای دیگر ممکن می کند.

سخنگوی توئیتر در مورد علت وقوع این مشکل عجیب گفته است: ما آسیب پذیری را شناسایی کرده ایم که باعث وقوع خطای یادشده و حذف برخی حساب ها شده است. این مشکل شناسایی و برطرف شده است و از این بابت عذرخواهی می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه