English

اپلیکیشن مخصوص فیلم و سریال آمازون پرایم برای تلویزیون‌های هوشمند اپل منتشر شد

بالاخره اپلیکیشن مخصوص فیلم و سریال آمازون پرایم برای دارندگان تلویزیون اپل (اپل تی وی) منتشر شد.

اپلیکیشن مخصوص فیلم و سریال آمازون پرایم برای تلویزیون‌های هوشمند اپل منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وب سایت  the verge، حدودا شش ماه پیش بود که تیم کوک - مدیر عامل شرکت اپل - در رویداد رونمایی از محصولاتش، از عرضه اپلیکیشن آمازون پرایم برای تلویزیون های هوشمند اپل (اپل تی وی) در اواخر سال جاری میلادی ۲۰۱۷ خبر داد. هم اکنون طبق همان وعده، در آخرین روزهای ماه آخر سال ۲۰۱۷ این اپلیکیشن که مخصوص مشاهده فیلم و سریال است، در دسترس کاربران اپل تی وی قرار گرفته است تا از طریق فروشگاه آنلاین اپ استور اپل اقدام به دریافت و دانلود آن کنند.

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای تلویزیون های نسل سوم به بعد اپل تی وی قابل دسترسی است. البته شرکت آمازون مدتی پیش نسخه ۵.۰ اپلیکیشن آمازون پرایم را برای گوشی های هوشمند آیفون ۱۰ معرفی کرده بود و حالا نیز برای نسل های جدیدتر تلویزیون های اپل معرفی کرده است. حالا با انتشار این نسخه، اپل تی وی گزینه های بیشتری برای استریم ویدیو و مشاهده انلاین فیلم و سریال را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

به نظر می رسد انتشار اپلیکیشن آمازون پرایم برای اپل تی وی، پایانی بر مناقشات و درگیری های میان آمازون و اپل باشد چرا که غول تکنولوژی آمازون اعلام کرده بود تا زمانی که این برنامه اجازه نصب بر تلویزیون های هوشمند اپل را نداشته باشد، ما نیز این تلویزیون ها را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود قرار نخواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه