English

دومین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس ها برگزار می شود

دومین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس ها به عنوان مهم‌ترین گردهمایی علمی و کاربردی در صنعت مراکز داده کشور به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

دومین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس ها برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، دومین همایش ملی مراکز داده، زیر ساخت و سرویس ها به عنوان مهم‌ترین گردهمایی علمی و کاربردی در صنعت مراکز داده کشور بر روی سه محور زیرساخت، سرویس و مدیریت استراتژی با حضور بانک ها، شرکت های نفت و گاز ،دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، صنعتی و بخش خصوصی کشور در تاریخ 10 لغایت12 اردیبهشت 1397 به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار خواهد گردید.

ایرج مشگ آبادی دبیر اجرایی همایش از استقبال بیش از 2000 نفر از سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی در دوره اول این همایش خبر داد .وی افزود در این همایش ضمن ارائه مقالات علمی پذیرفته شده، کارگاه‌های آموزشی، نشست های تخصصی با موضوعات شبکه علمی کشور و شبکه ملی اطلاعات، رویکرد بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه در مراکز داده و نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه‌‌ و صنعتی کشور در موضوعات مربوط به محورهای همایش نیز ارائه خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام، حضور و ارائه مقاله در همایش و شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند به آدرس وبگاه همایش مراجعه نمایند.

 همایش ملی مراکز داده ، زیر ساخت و سرویس ها

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه