English

چگونه یک پست وبلاگ عالی برای کسب و کار خود بنویسیم؟

وبلاگ نویسی برای کسب و کار یکی از پایه‌های اصلی بازاریابی درونی است و یکی از بهترین روش‌ها برای کسب و کارهاست تا در فضای آنلاین بیشتر مورد توجه قرار گیرند. ترافیک بیشتری به وبسایت شرکت‌ها هدایت می‌کند، این ترافیک را به سرنخ‌های واقعی تبدیل می‌کند و کمک می‌کند تا کسب و کارها اعتبار و نتایج بلند مدت کسب کنند

 چگونه یک پست وبلاگ عالی برای کسب و کار خود بنویسیم؟

به گزارش خبرگزاری موج، اگر می‌خواهید وبلاگ عالی برای کسب و کارتان راه اندازی کنید، برای رسیدن به آن اهداف، به یک سطح مهارت خاصی نیاز دارید. هرگز یک پست وبلاگ بی نقص وجود ندارد، اما استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مورد توجه قرار گیرید.

محتوای وبلاگ کسب و کار باید پیامی را برساند

دو عامل وجود دارد که به نظر می‌رسد محتوای خوب و بد را از هم جدا می‌کند، و از همه مهمتر محتوای عالی را از محتوای بد جدا می‌سازد. در این مقاله نکاتی برای وبلاگ نویسی کسب و کارها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا هویت برند آنلاین را به حداکثر برسانید. قبل از اینکه نوشتن را آغاز کنید به شما کمک می‌کند تا دو سوال اولیه را مطرح کنید.
۴ تکنیک برای ایجاد محتوای عالی از زبان متخصصان

۱) چطور به شما سود می‌رساند؟ چه زاویه منحصر بفردی می‌توانید در یک پست وبلاگ ارائه دهید که به مخاطب شما نیز سود برساند؟ بسیاری از وبلاگ‌های کسب و کارها محتوای خوبی دارند، اما اگر محتوای شما نیازمندی‌های مخاطب را تامین نکند، ارزش زیادی ندارد. محتوای وبلاگ کسب و کارهای عالی درباره منافع، نیازها، علاقمندی‌ها و احتیاجات خوانندگان صحبت می‌کند. بکوشید که درباره موضوعی بنویسید که هیچ کس تا به حال انجام نداده است. به مهارت‌های منحصر بفرد، تجربیات و نظرات خود توجه کنید تا دریابید چه زوایای تازه‌ای می‌توانید به نوشته خود بیفزایید.

۲) تفکر خواننده چیست؟ خوانندگان هدف چه کسانی هستند؟ خودتان را به جای آن‌ها بگذارید و تعیین کنید پست وبلاگ شما چه ارزشی می‌تواند ارائه دهد. در نظر بگیرید که چه چیزی باعث می‌شود خود شما جذب یک پست وبلاگ شوید. به دانش گسترده خود در رابطه با یک موضوعی توجه کنید و اگر ندارید، تحقیق کنید تا آن را بدست آورید.

محتوایی که مشتریان عاشق آن می‌شوند

محتوای خوب برای خوانندگان بلاگ

این که محتوایی تولید کنید که خوانندگان عاشق برندتان شوند ممکن است کار دشواری به نظر برسد. اما این کار امکان پذیر است که یک محتوایی تولید کنید که یک جریان ثابتی از مخاطبان و مشتریان را ایجاد کند. این چند نکته ساده نوشتاری را مشاهده کنید و محتوای شما باعث افزایش تعداد کلیک‌ها، متوسط زمان ماندگاری کاربر در صفحه و اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی می‌شود.
۳ کلید اصلی در تولید محتوای جذاب

یک نقطه نظر روشن داشته باشید:یک نقطه نظر روشن و متمرکز، محتوای شما را از هم جدا می‌کند. پست‌ها لازم نیست بحث برانگیز باشند، اما محتوای ضعیف نیز ارزشی ندارد. طوری محتوا تولید کنید که خواننده را مجذوب خود کنید، چیزی را به گونه‌ای ارائه دهید که از نقطه نظر دیگران کاملا متفاوت باشد.

به صورت مکالمه وار بنویسید:یک وبلاگ تجاری، توزیع یک صدای حرفه‌ای سازمان است. محتوای جالب و مرتبط بنویسید که قابل فهم باشد و همیشه نشان دهنده فرهنگ و ماموریت سازمان باشد. از اصطلاحات فنی، جملات طولانی و زمان منفعل اجتناب کنید، مگر اینکه لازم باشد. به زبان ساده بنویسید.

محتوا را بهینه سازی کنید:به یاد داشته باشید که برای وب محتوا تولید می‌کنید. برای سهولت خواندن از فضای سفید استفاده کنید. محتوا را با استفاده از بولت‌ها و عناوین واضح‌تر کنید. پاراگراف‌های کوتاه و استفاده از تصاویر محتوا را قابل فهم‌تر می‌کند. در نهایت تحقیق کنید و از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده کنید تا رتبه وبسایت شرکت شما را بالا ببرد.

از عناوین جذاب استفاده کنید: چه چیزی یک عنوان را جذاب می‌کند؟ ساده: افراد کلیک می‌کنند تا پست را بخوانند. از کلماتی استفاده کنید تا خواننده را به اندازه کافی ترغیب به یادگیری بیشتر درباره مطلب شما کند. اعداد گزینه خوبی هستند. بخصوص در جریان‌های شبکه‌های اجتماعی. بر روی عناوین خود زمان صرف کنید زیرا از عوامل اصلی جذب خواننده و مشتری است. عنوان مطالب شما ۸۰ درصد پیام برند شماست
سایت استوری یکی از بهترین شرکت های بهینه سازی سایت در ایران است. این شرکت همچنین خدمات آموزش سئو در سطوح مختلف ارائه می کند.

از نتایج الهام بخش استفاده کنید: اینجا درباره CTAها صحبت نمی‌کنیم، برخی از وبلاگ‌های تجاری از آن استفاده می‌کنند و برخی دیگر استفاده نمی‌کنند. اما در اینجا منظور ما مربوط به نتیجه گیری و سخن آخر شماست. همانطور که پاراگراف اول مطلب شما خواننده را ترغیب به خواندن ادامه مطلب می‌کند، پاراگراف آخر شما باید به اندازه‌ای الهام بخش باشد تا خواننده را ترغیب به انجام دادن نکات و توصیه‌های شما در متن کند. خوانندگانی که در انتهای مطلب شما ترغیب به انجام توصیه‌های شما می‌شوند، دوباره بازمی‌گردند تا نکات بیشتری را فرا گیرند.

محتوایی که به درستی تولید شود، توجه مخاطبان را جلب می‌کند و در طول مسیر خوانندگان و مشتریان وفاداری ایجاد می‌کند. اکثر خوانندگان به محتواهای تبلیغاتی علاقه‌ای ندارند. مردم به دنبال محصول و خدماتی هستند که برای آن‌ها سود داشته باشد. محتوای خود را بر روی این موضوع متمرکز کنید که به خواننده کمک کند مشکلی را حل کند. این دقیقا معیار سنجش یک وبلاگ خوب است.

حال که وبلاگ خود را آماده و بهینه سازی کردید وقت آن رسیده که آن را به مخاطبان خود معرفی کنید. از طریق کانگورو می‌توانید وبلاگ، کسب و کار و برند خود را به مخاطبان هدف خود بشناسانید. کانگورو در جذب مخاطب تخصص ویژه‌ای دارد زیرا به شما کمک می‌کند در سراسر وب مخاطبان هدف پیام شما را ببینند و تبدیل به مشتری بالفعل شما شوند.

Source:
Author: تینا اصلانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سرویس برتر

    یکی از بهترین سایت های خبری که تاحالا دیدم شما هستین
    موفق و پیروز باشید

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه