English

واتس اپ دچار اختلال شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در هند و برخی کشورهای دیگر دچار اختلال شده است.

واتس اپ دچار اختلال شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز جمعه کاربران بسیاری در هند، مالزی، برزیل، روسیه، ویتنام و سنگاپور در صفحات شخصی مجازی خود در فیس بوک و توییتر اعلام کردند که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ مختل شده و به درستی کار نمی کند. علت این اختلال هنوز توسط مسئولان مربوطه و به صورت رسمی اعلام نشده است.

کشور هند به عنوان بزرگترین مصرف کننده پیام رسان واتس اپ با جمعیت حدود ۲۰۰ میلیون نفر کاربر، بیشترین اعتراض مردمی را در صفحات مجازی نسبت به اختلال و مشکل واتس اپ نشان داده است.

همانطور که می‌دانیم شرکت فیس بوک، سهام اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد و مالکیت این شرکت را در اختیار گرفت. فیس بوک پس از تصاحب واتس اپ، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

سخنگوی شرکت فیس بوک در سنگاپور اعلام کرده است که این شرکت در حال بررسی دقیق اختلال و مشکل بوجود آمده در واتس اپ بوده و به زودی اختلال در این پیام رسان برطرف خواهد شد.

براساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان است و از محبوبیت بسیاری در میان کاربران اینترنتی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر