English

ایران در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی حضور یافت

دومین پاویون ملی محصولات هایتک ایران در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی ADIPEC با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی برگزار می شود.

ایران در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی حضور یافت

به گزارش خبرگزاری موج، دومین پاویون ملی محصولات و خدمات های‌تک ایران در نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی ADIPEC۲۰۱۷ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری کارگزار خصوصی این صندوق  از ۲۰ تا ۲۳ آبان سال جاری در شهر ابوظبی امارات برپا می‌شود.

نمایشگاه «ادیپک» یکی از بزرگترین رویدادهای نمـایشگاهی جهان در حوزه نفت، گاز و مسائل وابسته به آن است و هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه را از سرتاسر جهان گردهم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در این حوزه برای علاقمندان به نمایش بگذارند.

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی همه ساله مخاطبان حرفه ای نفت و گاز را با قدرت خرید واقعی به خود جذب می کند و بیش از ٩.٧٦ میلیارد دلار معامله در محل این نمایشگاه انجام می شود.

شش شرکت دانش‌بنیان در فضایی در حدود ۶۰ متر و با حمایت مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری در این نمایشگاه حاضر می‌شوند. شرکت های دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه ۷۰ درصد تخفیف برخوردار شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه