English

دستبرد هکرها به کلینیک جراحی پلاستیک بازیگران مشهور در لندن

گروهی از هکرها با حمله به کلینیک جراحی پلاستیک و ارائه دهنده خدمات آرایشی و بهداشتی توانسته‌اند اطلاعات اشخاص مشهور مراجعه کننده به آن را سرقت کنند.

دستبرد هکرها به کلینیک جراحی پلاستیک بازیگران مشهور در لندن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وی تری، بسیاری از مدل های عکاسی و برخی بازیگران از جمله مشتریان این کلینیک بوده‌اند و افشای اطلاعات خصوصی آنها می تواند رسوایی بزرگی به بار آورد.

این هکرها که نام The Dark Overlord را برای خود انتخاب کرده اند، داده های مشتریان کلینیک یادشده را دزدیده اند و تهدید کرده‌اند که این اطلاعات را منتشر کرده و رسوایی به بار می آورند.

از جمله اطلاعات به سرقت رفته توسط این هکرها، عکس های مدل ها و بازیگران مشهور است. کلینیک یادشده که London Bridge Plastic Surgery نام دارد، خود وقوع حمله مذکور را تایید کرده و می گوید احتمال تکرار آن وجود ندارد.

اسکاتلند یارد از پیگیری پرونده یادشده خبر داده و می گوید گروهی از کارآگاهان زبده را مامور تحقیق در این زمینه کرده است. تاکنون هیچ دستگیری در این زمینه رخ نداده است. گروه هکری یاد شده گروهی پیچیده توصیف شده که قبلا نیز به شرکت ها و موسسات پزشکی و نهادهای درمانی در آمریکا حمله کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه