English

هزینه استفاده از مترو را به صورت بی سیم پرداخت کنید

با افزوده شدن دروازه های ورود سازگار با فناوری ان اف سی، کاربران می توانند با استفاده از گوشی یا دیگر کارت های اعتباری بانکی سازگار با این فناوری هزینه استفاده از مترو را به صورت بی سیم پرداخت کنند.

هزینه استفاده از مترو را به صورت بی سیم پرداخت کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از انگجت، با افزوده شدن دروازه های ورود سازگار با فناوری ان اف سی، کاربران می توانند با استفاده از گوشی یا دیگر کارتهای اعتباری بانکی سازگار با این فناوری هزینه استفاده از مترو را به صورت بی سیم پرداخت کنند.

برای استفاده از این خدمات تنها کافیست مسافر با گوشی یا کارت اعتباری خود از برابر سیستم ان اف سی تعبیه شده عبور کند و عملیات پرداخت هزینه به طور خودکار انجام می شود.

مقامات محلی به همین منظور قراردادی ۵۷۳ میلیون دلاری را با یک شرکت خصوصی منعقد کرده اند تا سیستم های سازگار با فناوری پرداخت همراه ان اف سی در متروی شهر نیویورک نصب شود. نصب این سیستم ها در ۵۰۰ دروازه ورودی مترو و ۶۰۰ اتوبوس از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز می شود و تا سال ۲۰۲۰ پایان خواهد یافت.

البته استفاده از کارت مترو برای تردد از این طریق تا سال ۲۰۲۳ ممکن خواهد بود، ولی مردم باید به تدریج به فناوری های سازگار با سیستم ان اف سی مهاجرت کنند. همچنین پیش بینی می شود فناوری های پرداخت همراه مانند اندروید پی، اپل پی و سامسونگ پی به زودی با این فناوری سازگار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه