English

با حضور اصحاب رسانه؛

تلویزیون QLED سامسونگ رونمایی شد

نسل جدید تلویزیون سامسونگ با حضور خبرنگاران در هتل پارسیان آزادی تهران به میزبانی سامسونگ رونمایی شد.

تلویزیون QLED سامسونگ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزارى موج صبح امروز نسل جدید تلویزیون سامسونگ QLED در ایران رونمایى شد.

سامسونگ الکترونیکس، روز پنجشنبه 30 شهریورماه 1396، جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ، به ویژه سریQLED را طی مراسمی رسمی در هتل پارسیان با حضور اصحاب رسانه معرفی کرد.

 

محصول جدید شرکت سامسونگ

در این مراسم تازه‌ ترین مدل‌ از تلویزیون‌ های هوشمند شامل QLED، تلویزیون‌‌های Premium UHD و مدل‌های 2017 UHD و SUHD برای ورود به بازار ایران معرفی شدند.

 

کیفیت تصویر، هوشمندی بیشتر و سبک طراحی متناسب با زندگی روزمره کاربران

تلویزیون‌های QLED تولید شده سامسونگ در دو مدل Q77F صفحه تخت و Q78C با صفحه Curve (منحنی) می باشد. طراحی این تلویزیون‌ ها با تمرکز بر روی سه موضوع کیفیت تصویر، هوشمندی بیشتر و سبک طراحی متناسب با زندگی روزمره کاربران صورت گرفته است.

 

سامسونگ هفتمین برند ارزشمند جهان

آرین سیف هاشمی، با اشاره به ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد تلویزیون‌ های QLED گفت: «انگیزه بالای ما در خلق نوآوری زمانی در بازار جهانی زبانزد شد که سامسونگ، عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان را به خود اختصاص داد. سامسونگ موفقیت خود را مرهون کار بی وقفه، نوآوری و توجه به علاقمندی های مصرف‌ کنندگان در طراحی می داند. این کامیابی، ثمره درک نیاز مصرف‌کنندگان و خلق امکانات جدید برای آنان است.»

به گفته مدیر ارشد بخش لوازم صوتی وتصویری سامسونگ ایران، سامسونگ به عنوان برند پیشرو در بازار جهانی تلویزیون طی 11 سال گذشته همواره تلاش کرده تا تجربه‌ بصری بی همتا و ویژه‌ای را مقابل دیدگان کاربران خود قرار دهد. در تداوم این هدف، امسال تلویزیون‌ های QLED را با ارائه بهینه‌ترین سطح روشنایی و فناوری های پیشرفته‌ ای همچون HDR 1500 به بازار عرضه کرده است.

وی، تلویزیون‌ های QLED را آغازگر عصر جدیدی از سرگرمی های خانگی دانست که توانسته‌ اند مشکلات کاربران در خانه‌ ها را حل کنند. در این تلویزیون‌ ها به لطف سبک طراحی خلاقانه شاهد رفع چالش‌ هایی همانند گره خوردن کابل‌ ها، فاصله زیاد تلویزیون از دیوار (در حالت نصب دیواری) و دشواری کنترل نمودن دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون هستیم.

این دستگاه مدرن با تکیه بر قابلیت‌ های منحصر به‌ فردی همچون: فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، حجم رنگ 100 درصدی، کابل اپتیکال 1.8 میلیمتری، نصب دیواری زیبا و راحت، طراحی 360 درجه و ریموت کنترل هوشمند بخش عظیمی از مشکلات رایج کاربران در طراحی تلویزیون و تجربه بصری را برطرف کرده‌ است.

 

قنادان، مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک، از انتقال کامل فناوری تولید این تلویزیون‌ ها به ایران خبر داد. تلویزیون‌های QLED در کارخانه‌ های مجموعه تولیدی سام الکترونیک توسط مهندسان و متخصصان ایرانی تولید و آماده ورود به بازار می شود. این تلویزیون‌ ها که همزمان با کشورهای پیشرفته دنیا، در سام الکترونیک تولید می شود یکی از جدیدترین محصولاتی است که به دست کارگران و متخصصان ایرانی با ضمانت شرکت سام سرویس معرفی خواهد شد.

 

مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک در این مورد گفت: «شرکت سام الکترونیک توانایی لازم را دارد که در راستای اقتصاد مقاومتی با تداوم این اعتماد و در سایه انتقال فناوری، امکان کارآفرینی، اشتغال‌زایی و تقویت مهارت‌های تخصصی مهندسان ایرانی را فراهم نماید.»

در حاشیه این مراسم اعلام شد، برای خریداران این نوع تلویزیون‌ ها در تداوم ارائه خدمات VIP توسط سام سرویس (با بیش از 900 مرکز خدمات پس از فروش آن)، برنامه‌ های ویژه‌ ای پیش‌بینی شده است.

 

کیفیت تصویر QLED

افزایش کیفیت تصویر، انتظاری است که کاربران تلویزیون‌های سامسونگ از محصولات نسل جدید این شرکت دارند. برای اجرای این درخواست طیف گسترده و متنوعی از ویژگی های بصری نوین به خدمت گرفته شد.

آنچه که بیش از همه تلویزیون‌های QLED را از دیگر تلویزیون‌ها متمایز می نماید، استفاده از ذرات کوانتوم‌ دات برای تولید رنگ است. با برخورد نور به کوانتوم‌ دات‌ها که ابعاد بسیار ریزی دارند این فرصت فراهم شده تا QLED ها بیش از یک میلیارد رنگ خالص و زنده نمایش دهند. میزان روشنایی تلویزیون های QLED سامسونگ 2 برابر بیشتر از نسل قبلی تلویزیون‌های آن است.

 

 

محصول جدید شرکت سامسونگ

در پایان نیز دست اندرکاران و مدیران این برند برتر با عکس دسته جمعی در کنار محصولشان مراسم را پایان داده  از همه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه