English

دکوراسیون برای متحول کردن ظاهر و زیبایی خانه شما

دکوراسیون داخلی می تواند در هر چه زیباتر شدن منزل کمک کند، گاهی برخی تغییرات کوچک تاثیر شگرفی در محیط منزل دارند.

دکوراسیون برای متحول کردن ظاهر و زیبایی خانه شما

به گزارش خبرگزاری موج، حتماً برای شما هم پیش آمده است که دکوراسیون منزل تان برایتان تکراری و یکنواخت شده باشد و دوست داشته باشید که تغییراتی را در آن ایجاد کنید. ایجاد تغییرات کلی همیشه همراه با هزینه های بسیار زیادی خواهد بود اما گاهی بعضی تغییرات کوچک و ساده می تواند نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم لوازم دکوری ساده اما فوق العاده ای را به شما معرفی کنیم که می تواند تغییرات عظیمی را در فضای منزل شما ایجاد کند.

لوازم دکوری ساده ای که دکوراسیون خانه شما را متحول می کند!

 

ساعت

ساعت دیواری فانتزی ، ساعت به وقت مدرن

شاید بتوان ساعت دیواری را جزء پرکاربردترین و متداول ترین وسیله دکوری دانست که نه تنها در دکوراسیون منزل که حتی در فضاهای اداری نیز کاربرد دارد. پس اجازه دهید از تغیر ساعت دیواری بعنوان اولین قدم در تغییر دکوراسیون منزل شروع کنیم.

حتماً شما هم قبول دارید که دیگر کاربرد ساعت تنها بعنوان نمایشگر زمان به پایان رسیده است. در عصر امروز ساعت های دیواری علاوه بر نمایش دقیق زمان وظیفه تزیین و دکور منزل را نیز به عهده دارند.

بهتر است خلاق باشید و ساعت دیواری را انتخاب کنید که بتواند هر دوی این کارها را باهم برایتان انجام دهد. توصیه من به شما استفاده از ساعت دیواری فانتزی است. ساعت دیواری های فانتزی دارای یک خصوصیت مهم هستند و آن هم استفاده از خلاقیت در طراحی است.

بهترین وسیله برای تزیین یک دیوار بلند و با فضای خالی زیاد می تواند یک ساعت دیواری فانتزی زیبا باشد که به طرز چشم نوازی دیوار را تزیین می کند.

در ادامه چند نمونه از ساعت دیواری فانتزی با طرح خلاقانه را به شما نشان می دهم.

ساعت

فراموش نکنید در انتخاب مدل ساعت دیواری فانتزی حتماً به رنگ اصلی دکوراسیون منزل و طرح ساعت توجه داشته باشید.

در اینجا میخواهم یک پیشنهاد خارق العاده برای شما داشته باشم. اگر فضای منزل تان به شما این اجازه را می دهد می توانید بجای ساعت دیواری از یک ساعت ایستاده استفاده کنید. ساعت های ایستاده بهترین انتخاب برای سالن های پذیرایی متوسط و بزرگ محسوب می شود.

 

ساعت

استفاده از یک ساعت ایستاده باعث ایجاد یک نقطه کانونی قوی در فضای پذیرایی شما خواهد شد و این یعنی یک تغییر عظیم در دکوراسیون بدون صرف وقت یا هزینه زیاد.

ساعت

شمعدان هایی برای چرخش نور

بدون نور زندگی وجود نخواهد داشت. در علم فنگشویی چرخش نور در منزل یکی از اصول اساسی محسوب می شود. انرژی های منفی در مکان های تاریک لانه می کنند. پس اتاق شما باید به اندازه کافی روشن و دلباز باشد.

شمعدان

برای ایجاد یک فضای ایده آل و پر نور می توانید از نور شمع کمک بگیرید. هیچکس نمی تواند رمانتیک بودن و حس زیبای نور شمع را کتمان کند. برای این منظور پیشنهاد میکنم از شمعدان ها و جاشمعی های زیبا استفاده کنید تا علاوه بر جلوه بیشتر به دکوراسیون منزل شما جایگاهی مناسب برای شمع های شما فراهم کند.

شمعدان ها انواع گوناگونی دارند. بعضی از آنها برای روی میز ناهارخوری مناسب هستند، بعضی برای کنار مبل ها و برخی نیز برای داخل اتاق خواب مناسبند. توصیه میکنم در هنگام انتخاب شمعدان هایتان ابتدا به مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید بیاندیشید و متناسب با آن فضا اقدام به خرید شمعدان مناسب نمائید.

شمعدان

شمعدان های طلایی دو سایز و سه سایز برای روی میز جلو مبلی انتخاب بسیار خوبی هستند. تفاوت در اندازه این شمعدان ها باعث جلب توجه بیشتری خواهد شد. برای تزیین میز ناهار خوری نیز می توانید از شمعدان های هم اندازه در دو سر میز استفاده کنید. برای داخل اتاق خواب بهتر است از انواع جاشمعی های فانتزی و یا فانوس های تزیینی استفاده کنید که به نور شمع شما شکل های جالب تر و هیچان انگیزتری می بخشد.

گرامافون

3- نوستالوژی با طعم گرامافون

اما به سراغ پیشنهاد آخرم می روم. استفاده از این پیشنهاد برای هر سبک منزلی توصیه می شود. مطمئنم زمانی که این توصیه را به کارببندید از تأثیر فوق العاده زیادی که از لحاظ بصری و شنیداری برای شما ایجاد می کند حیرت زده خواهید شد.

استفاده از یک گرامافون در فضای منزل شما می تواند فضای شگفت انگیزی را ایجاد کند. همه ما به نوستالوژی های خاصی علاقه داریم اما شاید بتوان به جرأت گفت گرامافون یک نوستالوژی مشترک با خود به همراه دارد. نوستالوژی که نه تنها برای شما که برای مهمانان شما هم جالب خواهد بود.

استفاده از گرامافون هنوز خیلی مرسوم نشده است. برای همین می توانید شما اولین نفری باشید که از آن استفاده می برد.

نگران نباشید گرامافون های طرح قدیمی که امروزه باب شده اند علاوه بر حفظ ظاهر قدیمی به شما امکاناتی در حد یک دستگاه پخش خانگی می دهد. از این رو شما می توانید علاوه بر لذت بردن از پخس یک صفحه موسیقی قدیمی از گوش دادن به موزیک های مورد علاقه خود با سبک جدید هم لذت ببرید. حتی می توانید با آن به شبکه های رادیویی گوش کنید.

می توانید گوشی موبایل تان را بردارید و آهنگ های مورد علاقه تان را با استفاده از تکنولوژی بلوتوث از طریق گرامافون تان گوش کنید.

مطمئنم حس زیبایی که از شندین موسیقی از طریق گرامافون به شما دست می دهد را نمی توانید توصیف کنید. بنابراین فقط توصیه میکنم یکی از این دستگاه های گرامافون را همین امروز تهیه کنید.

ساعت

می توانید از انواع رادیو طرح قدیمی نیز برای این منظور استفاده کنید. درست است که این رادیوها مانند گرامافون امکان پخش صفحه را ندارند اما می تواند حس مشابهی در استفاده از آن به شما دست دهد.

با بکار بستن یکی از این روش ها می توانید علاوه بر تغییر در دکوراسیون منزل تان دیگران را هم به وجد آورید. اگر کشف مکانی که بتواند تمام این خدمات را به صورت حرفه ای و یکجا به شما ارائه دهد برایتان سوال است می توانم به شما فروشگاه اینترنتی شیک و تک را معرفی کنم.

فاصله رویا تا واقعیت فقط به اندازه یک کلیک کوتاه شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه