English

جایزه ملی به برترین‌های زیست‌فناوری اعطا شد

همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای حوزه زیست‌فناوری در مراسم «جایزه زیست ایران» برترین‌های این حوزه معرفی خواهند شد.

جایزه ملی به برترین‌های زیست‌فناوری اعطا شد

به گزارش خبرگزاری موج، ثبت‌نام در سومین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوری و معرفی برترین‌های زیست ‌فناوری از ۲۴ تیر ماه امسال آغاز شده و تا 30 مرداد ماه نیز ادامه دارد. اسامی برگزیدگان و برترین‌ها نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه زیست فناوری در روز ۲۹ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و تشویق فعالان علم و فناوری در زمینه تبدیل علم به فناوری و در نهایت اشتغالزایی و افزایش تولید داخلی است.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه مراسم جایزه زیست ایران با هدف تحقق دستیابی به ۳ درصد بازار جهانی در سال ۱۴۰۴، ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت‌ها به سمت اولویت‌های کشور و شناسایی، معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری برگزار خواهد شد.

در این رقابت ملی برترین‌های حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنعتی، تجهیزات، محیط زیست، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد که بیشترین سهم را در اتصال حلقه‌های زنجیره ارزش زیست ‌فناوری از مرحله تولید دانش تا ثروت داشته‌اند، معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه