English

در بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از رویان بیان شد؛

رویان؛ نماد تفکر دانش‌بنیان و توجه به داشته‌های داخلی

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس در بازدید از پژوهشگاه رویان، از عزم این کمیسیون برای افزایش ارتباط با مراکز علمی کشور خبر داد.

رویان؛ نماد تفکر دانش‌بنیان و توجه به داشته‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری موج، اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی بازدید و در جلسه‌ای با اعضای این پژوهشگاه شرکت کردند تا از جدیدترین فعالیت‌ها و عملکرد این پژوهشگاه مطلع شوند.

محمدحسن قربانی نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس در ابتدای این جلسه اظهار کرد: امسال مصادف با برنامه ششم توسعه، توجه رهبر معظم انقلاب به تولید علم، اقتصاد مقاومتی و داشته‌های داخل و از سویی دیگر روی کار آمدن دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش وزیر بهداشت سهم تولید علم و مقالات ایران در دنیا قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست، افزود: پژوهشگاه رویان یکی از نمادهای تفکر دانش‌بنیان و توجه به داشته‌های داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه رویان باید با مجلس ارتباط زیادی برقرار کند، گفت: برداشت ما این است که همین نشست‌ها و ارتباطات می‌تواند به پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کمک کرده و دستیابی به سیاست‌ها را تسهیل کند.

قربانی در ادامه با اشاره به تامین منابع مالی، اظهار کرد: تمام تلاش ما در کمیسیون بهداشت در راستای افزایش ارتباط با مراکز علمی است تا از این طریق به این مراکز کمک شود؛ زیرا برخی مراکز علمی در گوشه‌ای هستند که شاید صدایشان شنیده نمی‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس افزود: پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی دومین مرکز دانش‌بنیان است که در سال ۹۶ از آن بازدید کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه