English

مایکروسافت اپل را به کپی‌برداری در طراحی آی پدپرو متهم کرد

رایان گاوین مدیر واحد تولید رایانه‌های سرفیس شرکت مایکروسافت مدعی شده که اپل طراحی آی پدپرو را با تقلید از تولیدات شرکت مایکروسافت انجام داده است.

مایکروسافت اپل را به کپی‌برداری در طراحی آی پدپرو متهم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سی نت، مایکروسافت که به علت استقبال نسبی از رایانه ها و تبلت های سرفیس و سرفیس پرو اعتماد به نفس قابل توجهی به دست آورده، مدعی است اپل صرفا در حال تقلید از تولیدات این شرکت است و صرفا از روی تولیدات مایکروسافت کپی می کند.

پس از عرضه iPad Pro توسط اپل برخی کارشناسان از اینکه تبلت یاد شده کارکردهایی مشابه با یک رایانه دارد اظهار تعجب کردند و این ادعا را مطرح کردند که چنین طراحی الهام گرفته از سرفیس پروی مایکروسافت است.

رایان گاوین افزوده که مایکروسافت در حال ارتقای کیفیت و امکانات تولیدات خود است و زمانی که سرفیس به عنوان یک تبلت دارای امکانات و قدرت یک رایانه عرضه شد برخی و از جمله اپل در مورد استقبال از چنین محصولی بدبین بودند، اما بعدا آنها از ما پیروی کردند و تولید آی پدپرو نشانه ای روشن از این تقلید است.

به گفته وی مایکروسافت در تولید سرفیس از هیچ محصول دیگری و از جمله از تولیدات اپل تقلید نکرده، زیرا اگر مایکروسافت چنین کاری می کرد هرگز نمی توانست محصولاتی مانند سرفیس پرو یا سرفیس بوک تولید کند. اپل هنوز در قبال این ادعاها واکنشی از خود نشان نداده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر