English

توسعه نرم‌افزارهای طراحی و بومی‌سازی قطعات اصلی بالگرد تجاری

مسوول کمیته بالگردهای تجاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: توسعه نرم‌افزارهای طراحی، ساخت و بومی‌سازی قطعات اصلی تست و آزمون یکی از مهم‌ترین طرح‌های کلانی است که در این حوزه پیگیری می‌کنیم.

توسعه نرم‌افزارهای طراحی و بومی‌سازی قطعات اصلی بالگرد تجاری

به گزارش خبرگزاری موج، علی طاهرخانی در خصوص وضعیت طرح‌های کلان بالگردی کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در حوزه بالگردی پیگیر هستیم، توسعه نرم‌افزارهای طراحی، ساخت و بومی‌سازی قطعات اصلی است که این کار را در قالب طرح کلان پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: پیشرفت در ساخت و مونتاژ بالگرد به میزان 75 درصد نیز از دیگر دستاوردهایی است که در قالب طرح کلان در این کمیته در حال پیگیری است.

به گفته طاهرخانی، گسترش شبکه همکاران پژوهشی و صنعتی و برون‌سپاری فعالیت‌های اساسی پروژه و تهیه برنامه گام‌های آتی پروژه جهت افزایش عمق بومی‌سازی و اخذ گواهینامه نوع از سازمان هواپیمایی کشوری طرح‌های کلان دیگر این کمیته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی تصریح کرد: همچنین مذاکره با شرکت‌های خارجی جهت مشارکت در طراحی و تولید مجموعه‌های دینامیکی و سیستم انتقال قدرت را نیز پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه