English

امکان تست شرایط محیطی و تشعشع در حوزه فضایی در کشور فراهم شد

محققان کشور دستگاه‌های آزمایشگاهی مخصوص تست پرتاب‌های موشکی و نظامی را تولید کردند که قادر است تست‌های شرایط محیطی، تشعشع، باد و باران، شبیه‌ساز پرتاب، گرد و غبار، سرما گرما و رطوبت را انجام دهد.

امکان تست شرایط محیطی و تشعشع در حوزه فضایی در کشور فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج، تجهیزات آزمایشگاهی کارآمد و پیشرفته می‌تواند زمینه‌ساز ظهور و گسترش محصولات فناورانه برای بازار مصرف را به همراه داشته باشد. بر همین اساس یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور توانسته است تجهیزات آزمایشگاهی را برای بازار فناوری‌های راهبردی تولیدی کند.

دستگاه‌های آزمایشگاهی مخصوص تست پرتاب‌های موشکی و نظامی شامل تست شرایط محیطی، تشعشع،  باد و باران، شبیه‌ساز پرتاب، گرد و غبار، سرما گرما و رطوبت از جمله تجهیزات ساخته شده در این شرکت است که در زمینه تحقیقات هوا و فضا و تست و کنترل کیفیت کاربرد دارد و در اکثر مراکز تولید تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های آزمایشگاهی مخصوص تست پرتابه‌های موشکی و نظامی قادر است شرایط گوناگونی را مانند شرایط محیطی، تشعشع، باد و باران مورد تست و بررسی قرار دهد.

علاوه بر آن دستگاه‌های دیگری نیز طراحی و تولید شده است که از مهمترین آن می‌توان به دستگاه‌های مورد نیاز در آزمایشگاه‌ها و مراکز تولید بیوتکنولوژی و کشاورزی که شامل ژرمیناتور، فریزر آزمایشگاهی، انکوباتور، اتاق رشد و اتاق کشت بافت، خشک‌ کن‌های تحقیقاتی و تولیدی و گلخانه‌های تحقیقاتی اشاره کرد.

تجهیزات و خشک‌کن‌های صنایع کشاورزی که در چندین سایز و مدل ساخته می‌شود، به چندین کشور مانند تانزانیا، ارمنستان، تاجیکستان، چین، گرجستان و ساحل عاج که بستر صادراتی مناسبی دارند، صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه