English

تجاری‌سازی نانوالیاف در حوزه پزشکی بررسی می‌شود

اولین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF 2017) از سوی انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و با مشارکت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مهرماه برگزار می‌شود.

تجاری‌سازی نانوالیاف در حوزه پزشکی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، اولین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF 2017) به همت انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و با مشارکت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۳۹۶ در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری فعالان برجسته ایرانی و با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف در حوزه نانوالیاف در راستای تبادل اطلاعات و معرفی ایده‌های جدید در دو بخش علمی و تجاری‌سازی با حمایت سازمان‌های مختلف از جمله ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، وزارت بهداشت، وزارت نیرو و شرکت‌های تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

نانوالیاف کامپوزیتی، فلزی، سرامیکی و پلیمری، روش‌های تولید (ساختارهای دوبعدی و سه‌بعدی) و مدل‌سازی و شبیه‌سازی با کاربرد در حوزه نانو پزشکی، مهندسی بافت، داروسازی، بهبود زخم، حسگرها و بیوحسگرها، فیلتراسیون، منسوجات و کاتالیست از جمله محورهای این همایش است.

روز دوم این همایش با هدف تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار می‌شود، در این زمینه یک مسابقه علمی برای رفع مشکلات تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار شده و شرکت‌کنندگان راهکارهای خود در این حوزه را ارائه خواهند داد. همچنین پنلی با حضور فعالان این حوزه برگزار می‌شود و در آن کاربردهای تجاری‌سازی نانوالیاف و راهکارهای قانونی این موضوع بحث می‌شود.

برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و کارگاه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا ۱۱ شهریورماه مهلت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه