English

منبع انرژی بنز در خانه‌های انگلیس

شرکت بنز منبع انرژی پاک خود را در انگلیس به بازار عرضه کرد.

منبع انرژی بنز در خانه‌های انگلیس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از نیواطلس، تولید کنندگان خودرو چندی است که به استفاده از منابع انرژی پاک روی آورده‌اند و تلاش می‌کنند بهینگی خودروهای برقی خود را افزایش دهند.

در این بین برخی شرکت‌ها پا را از تولید خودرو فراتر گذاشته‌ و منابع انرژی خود را برای استفاده در خانه‌ها نیز طراحی کرده‌اند.

شرکت تسلا چندی پیش از طرحی در این زمینه موسوم به "پاور وال" رونمایی کرد و حالا نوبت مرسدس بنز است که راه خود را به خانه‌های کاربران باز کند.

پک‌های باتری تولیدی بنز، از سلول‌های لیتیوم- یونی استفاده می‌کنند و می‌توانند علاوه بر استفاده‌های معمول، برای ذخیره انرژی تولید شده از سوی سلول‌های خورشیدی و توربین‌های بادی مورد استفاده قرار بگیرد.

هر پک 2.5 کیلووات‌ساعت انرژی تامین می‌کند و با توجه به جداشونده‌ و بدنه پک‌ها کاربران می‌توانند با توجه به نیازهایشان تا 8 پک را مورد استفاده قرار داده و مجموعا از 20 کیلووات‌ساعت انرژی استفاده کنند.

بر خلاف پاور وال‌های تسلا که در ظرفیت‌های 7.5 و 10 کیلووات‌ساعت عرضه شده و حداکثر ظرفیت آنها 58 کیلووات‌ساعت است، قابلیت جداشونده بودن پک‌های مرسدس به زیبایی و سهولت استفاده از آنها می‌افزاید.

هارلد کروگر مسوول آزمایشگاه برق و الکترونیک شرکت بنز گفت: ما تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر عرضه این محصول را به بازارهای جهانی عملی کنیم.

وی افزود: این محصول می‌تواند به عنوان یک منبع مطمئن برای استفاده در زمان پیک مصرف به کار گرفته شود و به همین دلیل در کاهش مصرف و هزینه‌ها بسیار موثر خواهد بود.

از نظر هزینه‌ها با توجه به ابعاد منازل و نیازهای متفاوت کاربران، قیمت‌ها می‌تواند تغییر کند اما متوسط هزینه این پک‌ها به همراه نصب حدود 10 هزار دلار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه