English

تایید عرضه آیفون۸، ۷S و ۷S پلاس در سال ۲۰۱۷

اخبار درز کرده در رابطه با آیفون‌های جدید این روز ها بسیار به گوش می خورد، در آخرین خبر های تایید شده به این نکته اشاره شده است که کمپانی اپل در سال 2017 سه آیفون با عنوان های آیفون ۸، آیفون ۷S و آیفون ۷S پلاس را عرضه می کند.

تایید عرضه آیفون8، 7S و 7S پلاس در سال 2017

به گزارش خبرگزاری موج، اخبار درز کرده در رابطه با آیفون‌های جدید این روز ها بسیار به گوش می خورد، در آخرین خبر های تایید شده به این نکته اشاره شده است که کمپانی اپل در سال 2017 سه آیفون با عنوان های آیفون ۸، آیفون ۷S و آیفون ۷S پلاس را عرضه می کند.

 
تایید عرضه آیفون8، 7S و 7S پلاس در سال 2017

خبرهای درز کرده بسیار زیادی در رابطه با آیفون های جدیدی در سال 2017 درز کرده است، در سال 2017 سه آیفون عرضه خواهد شد که این آیفون ها عبارت‌اند از آیفون ۸، آیفون ۷S و آیفون ۷S پلاس که هر سه این گوشی های هوشمند در ماه سپتامبر عرضه می شوند.

بسیاری از منابع بر این موضوع تاکید داشته اند که آیفون 8 همراه با صفحه نمایش OLED عرضه می شود، در آخرین خبر های درز کرده از طرف Mark Gunman و Min-Jeong Lee در Bloomberg اطلاعات جدید تری از این گوشی های هوشمند ارائه شده است.
 

تایید عرضه آیفون8، 7S و 7S پلاس در سال 2017


در این اطلاعات بر این موضوع تاکید شده است که اپل در این پاییز آیفون های خود را عرضه خواهد کرد، دو آیفون قبلی به روز رسانی می شوند و آیفون جدید نیز با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه خواهد شد و بدنه این گوشی هوشمند نیز در قسمت پشت شیشه خواهد بود.

 

 

تایید عرضه آیفون8، 7S و 7S پلاس در سال 2017

اگر به پاراگراف بالا دقت کنید که از منابع ذکر شده ارائه شده است هیچ صحبتی از صفحه نمایش OLED و یا خمیده نشده است، اما در پشت این گوشی هوشمند از شیشه استفاده خواهد شد تا کاربر بتواند از شارژر بی سیم نیز استفاده کند.

در رابطه با حذف جک سه میلی متری نیز، به احتمال بسیار زیاد در آیفون 8 نیز جک سه میلی‌متری وجود نخواهد داشت و کاربران برای گوش دادن به موسیقی باید از طریق هدفون های بدون سیم ایر پاد به گوشی هوشمند متصل شوند. د هر صورت باید صبر مرد و دید آیفون 8 با صفحه نمایش OLED به بازار عرضه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه