English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

آبادانی کشور با تصمیم های اصولی شکل می گیرد

قروه- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اتحاد و همدلی و زبان مشترک را راه آبادانی کشور دانست و از رفع مشکلات شهرستان با تصمیم گیری های اصولی در کنار توجه به نیاز اقتصادی مردم تأکید کرد.

آبادانی کشور با تصمیم های اصولی شکل می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی بعد از ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با تأکید بر حفظ مشاغل و واحدهای تولیدی موجود در منطقه، اظهار داشت: امروز در شهرستان قروه در حوزه ارتباطات 130 میلیارد ریال هزینه شده و بنا داریم که تا پایان دولت یازدهم 95 میلیارد ریال دیگر پرداخت شود.

به گفته وی در دولت تدبیر و امید شبکه اینترنت شهرستان 4 برابر شده است و میزان استفاده مشترکین از اینترنت هم ۵. 3 برابر افزایش یافته است.

واعظی همچنن با بیان اینکه 25 روستای شهرستان از اینترنت برخوردار هستند از اضافه شدن 40 روستای دیگر به این تعداد خبر داد و گفت: در حال حاضر نسل سوم تلفن همراه به هر سه شهر شهرستان داده شده و برای شهر قروه هم نسل چهارم تلفن همراه صورت گرفته است.

وی از 90 کیلومتر فیبر نوری قروه به سنندج در کنار پرداخت اینترنت به 65 روستای دیگر خبر داد.

واعظی در ادامه در پاسخ به مطالبات فرماندار قروه و فعالان اقتصادی شهرستان گفت: نکته ای که از ابتدای دولت بسیار به آن توجه شده و برگرفته از رهنمودهای امام و رهبری بوده ایجاد اتحاد و همدلی می باشد و اینکه همه با هم باید برای توسعه کشور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اشتغال دغدغه دولت است تصمیم های عجولانه را ضربه زدن به اقتصاد عنوان کرد و افزود: اعتقاد ما بر این است که نان اقتصادی باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود و در این میان دولت تنها ناظر و تثبیت کننده این حوزه باشد.

به گفته واعظی در دولت یازدهم هیچ گونه تبعیضی بین استان ها و مناطق مختلف وجود ندارد و در واقع تمامی مردم از هر قشری حق حیات اجتماعی دارند و ابلاغ حقوق شهروندی هم در این راستا بود که صورت گرفت.

وی به مشکل ذوب آهن شهرستان و تلاش برای راه اندازی دوباره آن پرداخت و تصریح کرد: این کارخانه در سال 90 تعطیل شد و در سال 94 مقرر شد که بازسازی شود و این مهم در دستور کار قرار دارد و پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از پگیری روند انتقال آب سدهای ژاوه و آزاد، احداث بیمارستان جدید و پرداخت 130 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن خبر داد و آینده توسعه قروه را مثبت پیش بینی کرد.

محمود واعظی در خاتمه با تأکید بر اینکه مردم باید برای نظام و کشور حرکت کنند توجه همه جانبه به تامام نقاط کشور را مهم دانست و زبان مشترک داشتن را راه آبادانی کشور عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه