English

طراحی قاب برای سازگار کردن آیفون با گوشی های اندرویدی

اجرای برنامه های اندرویدی بر روی گوشی های آیفون یکی از اهداف مهم هکرهاست. اما حالا با طراحی یک قاب خاص تحقق این هدف تسهیل شده است.

طراحی قاب برای سازگار کردن آیفون با گوشی های اندرویدی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ورج، قاب یاد شده که چشم یا Eye نام دارد با حمایت مالی Kickstarter ساخته شده و اجرای همزمان دو سیستم عامل اندروید و iOS را ممکن می کند. این قاب در عمل یک گوشی مجزاست که با متصل شدن به آیفون دسترسی به امکانات و قابلیت های مختلف را ممکن می کند.

قاب یاد شده از بلندگو، میکروفون و دوربین های گوشی آیفون استفاده می کند، اما خود نیز از دیگر امکانات یک گوشی اندرویدی برخوردار است. این قاب از قابلیت نصب دو سیم کارت برخوردار است و می توان به آن کارت حافظه هم افزود. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و امکان نصب باتری جداگانه و تراشه ان اف سی از جمله دیگر امکانات این قاب است.

قاب مذکور حتی دارای نمایشگر 5 اینچی AMOLED نیز هست و لذا امکانات زیادی را به گوشی آیفون شما می افزاید. قاب یاد شده با همه این امکانات 129 دلار قیمت دارد و البته اگر امکان استفاده از سیم کارت از آن حذف شود، قیمت قاب یاد شده باز هم کاهش می یابد و به 95 دلار می رسد. عرضه قاب یاد شده از اواسط تابستان سال آینده آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه