English

آینده شغلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی می شود

همایش «آینده شغلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» با هدف توسعه منابع انسانی ماهر و افزایش مهارت‌ های فردی جهت ورود به بازار کار فناوری اطلاعات و ارتباطات، در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

آینده شغلی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری موج، این همایش در حاشیه بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر ایران یکشنبه 22 اسفندماه با سخنرانی 10 استاد دانشگاه، کارآفرین و موسسان استارتاپ‌های موفق برگزار می شود.

همایش یک روزه «آینده شغلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» توسط آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) با هدف توسعه منابع انسانی ماهر و افزایش مهارت‌ های فردی جهت ورود به بازار کار فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.

در این همایش از اساتید و صاحبان کسب‌وکارهای موفق دعوت شده که در راستای رسالت خود فضایی جهت آشنایی مسیرهای یادگیری، داستان حقیقی موفقیت استارتاپ‌ها و کسب و کارها، ورود به صنعت و بهبود شرایط شغلی علاقه‌مندان ایجاد کنند. همچنین «آشنایی با استارتاپ‌ها» و «اکوسیستم و سطوح استارتاپ‌ها» عنوان دو سخنرانی اول این همایش است و در ادامه در چند سخنرانی جداگانه داستان موفقیت چندین استارتاپ‌ها از زبان موسسان آن‌ها اعلام می شود.

راه و رسم کسب درآمد از دنیای فناوری اطلاعات، آشنایی شرکت کنندگان با تیپ‌های شخصیتی در فضای کار برای دستیبابی به جایگاه شغلی مناسب‌تر، توسعه فردی و بهبود شرایط شغلی، روانشناسی صنعتی و تیپ شناسی از دیگر محورهای این همایش عنوان شده است.

5 سخنرانی مهم با عناوین «آینده شغلی لینوکس در ایران و جهان- درآمدزایی از نرم‌افزارهای متن‌باز بدون سرمایه اولیه دنیای متن‌باز فرصتی برای توسعه مهارت‌های شغلی»، «آشنایی با مشاغل و درآمدهای حوزه شبکه و دیتاسنترها- تکنولوژی‌های جدید در حوزه دیتاسنتر»، «آشنایی با پردرآمدترین زبان برنامه‌نویسی دنیا- آشنایی با صنعت و مشاغل مبتنی بر موبایل» و «فناوری‌های بانکداری و امور مالی»، «دور دنیا با برنامه‌نویسی از صفر تا صد- تخصص و مهارت‌های عمومی کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات» نیز ارائه خواهند شد.

بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر ایران از شنبه 21 تا دوشنبه 23 اسفند ماه در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این کنفرانس شامل 17 کارگاه تخصصی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه