English

فعالیت‌های جاسوسی هکرهای سازمان سیا در شهر فرانکفورت

ویکی‌لیکس از شیوه‌های جدید جاسوسی سازمان‌ سیا پرده برداشته است. بر اساس اسنادی که ویکی‌لیکس منتشر کرده، سازمان‌های مخفی آمریکا از دستگاه تلویزیون نیز به عنوان دستگاه شنود استفاده می‌کنند.

فعالیت‌های جاسوسی هکرهای سازمان سیا در شهر فرانکفورت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دویچه‌وله افشای اسناد مربوط به دستگاه‌ها و شیوه‌های جاسوسی سازمان‌های مخفی و اطلاعاتی آمریکا اقدام جدید سایت ویک‌لیکس است. گفته می‌شود هکرهای سازمان سیا موفق شده‌اند، رمزگذاری‌های شبکه‌هایی نظیر واتس‌آپ را نیز بگشایند و به اطلاعات کاربران این شبکه‌ها دست بیابند.

ویکی‌لیکس 8761 سند و داده پیرامون شیوه‌های جاسوسی سازمان سیا منتشر کرده است. بر اساس این اسناد، هکرهای سازمان سیا با استفاده از حملات سایبری خود به اطلاعات کامپیوتری افراد مختلف دست یافته‌اند.

هکرهای سازمان سیا

سازمان سیا با استفاده از ویروس و بدافزارهای کامپیوتری و استفاده از حفره‌های امنیتی سیستم‌های عامل موفق شده به اطلاعات ذخیره شده کامپیوتر بسیاری از افراد دست یابد.

هکرها موفق شده‌اند به تلفن‌های آیفون و دستگاه‌هایی که با سیستم اندروید و گوگل کار می‌کنند، و حتی به کامپیوترهایی که با سیستم عامل ویندوز کار می‌کنند، نفوذ کنند. گفته می‌شود که هکرها حتی از تلویزیون‌ها هم به عنوان دستگاه‌های شنود استفاده می‌کنند.

فعالیت در آلمان

بر اساس اسناد منتشر شده توسط ویکی‌لیکس، هکرهای سازمان سیا در نقاط مختلف جهان فعالیت دارند. تعداد این هکرها 200 نفر اعلام شده است. مرکز این نهاد که هدف سرقت اطلاعات کامپیوتری را دنبال می‌کند، در ایالت ویرجیانا است. اما، شماری از آن‌ها در دیگر کشورها و از جمله در آلمان هم مستقر هستند.

بر اساس اسناد منتشر شده، هکرهای سازمان سیا از ساختمان کنسولگری آمریکا در فرانکفورت نیز برای حملات سایبری استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر