English

فهرست ۱۰ گوشی برتر دنیا در فوریه ۲۰۱۷

بنچ‌مارک انتوتو (AnTuTu) فهرست 10 گوشی هوشمند برتر دنیا در ماه فوریه سال جاری میلادی را منتشر و آیفون 7 پلاس اپل را صدرنشین این رده بندی اعلام کرد. با تک شات همراه باشید.

فهرست 10 گوشی برتر دنیا در فوریه 2017
به گزارش خبرگزاری موج، وب سایت تک شات: بنچ‌مارک انتوتو (AnTuTu) فهرست 10 گوشی هوشمند برتر دنیا در ماه فوریه سال جاری میلادی را منتشر و آیفون 7 پلاس اپل را صدرنشین این رده بندی اعلام کرد.

این فهرست بر اساس میانگین عملکرد گوشی‌ها در تست‌های که توسط بنچ‌مارک های مختلف گرفته می شوند، تهیه شده و به گفته انتوتو مهمترین عامل در انتخاب یک گوشی برتر، سرعت و عملکرد پردازنده آن است که امسال پردازنده اسنپدراگون 821 شرکت کوالکوم توانسته عملکردی به مراتب بهتر از سایر تراشه های هم‌طراز خود نشان دهد.
فهرست 10 گوشی برتر دنیا در فوریه 2017

البته این روزها، شاهد رونمایی گوشی های هوشمندی مجهز به پردازنده های قدرتمندتری همچون اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 سامسونگ هستم، اما هنوز این محصولات روانه بازار نشده اند و به تبع، در این فهرست جایی ندارند.

و اما در خصوص گوشی‌هایی که تا ماه فوریه 2017 روانه بازار شده اند و در بنچ‌مارک ها مورد بررسی قرار گرفته اند باید گفت که آیفون 7 پلاس اپل توانست به لطف بهره‌مندی از پردازنده A10، عملکردی بهتر از سایر رقبا را از خود نشان دهد و در رده نخست برترین گوشی ها جای گیرد. به دنبال آن، آیفون 7 را مشاهده می کنید که با توجه به سرعت کلاک کمتر پردازنده این گوشی، در رده دوم قرار گرفته است.

در جایگاه های سوم و چهارم، اسمارت فون های وان پلاس 3T و LeEco Le Pro 3 را می بینید که هر دو از پردازنده اسنپدراگون 821 بهره می برند. گوشی Hammer M1L نیز توانست به لطف برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 821 در جایگاه پنجم بایستد.
فهرست 10 گوشی برتر دنیا در فوریه 2017

و بالاخره رده هایی ششم تا دهم نیز به ترتیب به گوشی های ZUK Edge لنوو، وان پلاس ۳، شیائومی می 5 اس پلاس، شیائومی می 5 اس و شیائومی می نوت 2 رسید. ناگفته نماند که این پنج گوشی نیز همگی از پردازنده اسنپدارگون 821 بهره می برند که البته سرعت کلاک پردازنده در این گوشی ها متفاوت است.

بنابراین، جدای از آیفون 7 پلاس و آیفون 7 اپل، تمامی گوشی های برتر ماه فوریه 2017 به پردازنده قدرتمند شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 821 مجهزند و این یعنی، عملکرد موفق مهندسان این شرکت در طراحی یک پردازنده ایده‌آل برای گوشی های هوشمند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه