English

اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت معرفی شدند

نتایج رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) براساس نظرسنجی مردمی در سه ماهه سوم سال 95 اعلام شد.

اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها براساس نظرسنجی از 31 هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویسها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با نظرسنجی تلفنی مشترکان سرویس ADSL می‌توان با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس http://www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، ارزیابی میزان رضایت‌مندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در نظرسنجی الکترونیکی از این سرویس ها شرکت کرد.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای 90 تا 100 سطح یک، 80 تا 90 سطح دو، 70 تا 80 سطح سه، 60 تا 70 سطح چهارم و با کسب 60 امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه