English

فلش های ۲ ترابایتی؛ رویای گران قیمت

پس از اینکه کینگستون (Kingston)، از فلش های یک ترابایتی و دو ترابایتی خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد، وقت آن رسید که تا قیمت این فلش ها نیز اعلام شود اما پس شنیدن قیمت آن زیاد شوکه نشوید؛ زیرا با پول یک فلش 2 ترابایتی، میتوانید یک سیستم بازی سطح بالا در اختیار داشته باشید.

فلش های 2 ترابایتی؛ رویای گران قیمت
به گزارش خبرگزاری موج پس از اینکه کینگستون (Kingston)، از فلش های یک ترابایتی و دو ترابایتی خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد، وقت آن رسید که تا قیمت این فلش ها نیز اعلام شود اما پس شنیدن قیمت آن زیاد شوکه نشوید؛ زیرا با پول یک فلش 2 ترابایتی، میتوانید یک سیستم بازی سطح بالا در اختیار داشته باشید و یا حتی میتوانید با خرج کردن اندکی از این پول، یک هارد اکسترنال تهیه کنید.
فلش های 2 ترابایتی؛ رویای گران قیمت
اما راهی برای منصرف کردن افرادی که پول زیادی دارند و این فلش ها را انتخاب کردند، وجود ندارد. با توجه به جزییات گزارش شده، مدل 2 ترابایتی، در حال حاضر به قیمت 2273 دلار ارائه شده است؛ هرچند که قیمت تبلیغاتی آن به 1625 دلار افت کرده، با این وجود می دانیم که یک مصرف کننده این مقدار پول را صرف خرید فلش نخواهد کرد.
با این حال باید اعتراف کنیم که هارد درایو های مکانیکی بسیار کاربردی و مفید هستند ولی در عین حال ساییدگی و پارگی در هارد درایو های مکانیکی و یا آسیب دیدن قطعات مکانیکی در آنها جبران ناپذیر است و توسط سیستم قابل شناسایی و حل شدن نیست.

با توجه به مشخصات ارائه شده، فلش 2 ترابایتی کینگستون، قادر به خواندن اطلاعات با سرعت 300 مگابایت در ثانیه و نوشتن اطلاعات با سرعت 200 مگابایت در ثانیه است که سطح مناسب و معقولی از عملکرد این فلش را نمایش میدهد. در نتیجه شما میتوانید تا 70 ساعت ویدیو 4K را در فلشتان ذخیره کنید. علاوه بر این، آلیاژ بیرونی تاثیر قابل توجهی بر روی حفاظت از درون فلش دارد. در نهایت کینگستون، مدلهای محدود شده ای از این فلش های 2 ترابایتی را ارائه خواهد کرد که باعث کاهش قیمت آن نیز میشود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه