English

تدوین سند جامع توسعه علمی و دانش‌بنیان استان بوشهر

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی از آغاز تدوین سند جامع علمی استان بوشهر از چند ماه پیش با تشکیل کارگروه‌های مشترک خبر داد و افزود: مقرر شده است که سند جامع علمی بوشهر تا پایان فروردین تکمیل شود.

تدوین سند جامع توسعه علمی و دانش‌بنیان استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری موج، در سفر اخیر قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی و هیات همراه به استان بوشهر و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین استاندار این استان، ابعاد برنامه‌های استان بوشهر به منظور اجرای نقشه جامع علمی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

منصور کبگانیان اظهار کرد: تدوین سند توسعه دانش ‌بنیان استان بوشهر و شرکت در ستاد توسعه دانش‌بنیان این استان که با مدیران بخش‌های مختلف برگزار شد، از اهم برنامه‌های ما در این سفر بود.

وی افزود: در این استان ضرورت تدوین سند توسعه دانش‌بنیان و احصای سیاست‌ها و اولویت‌ها و نحوه اجرایی‌شدن این سند، به خوبی احساس می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: استان بوشهر به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های منحصر به فرد اولین استان اولویت‌دار در تدوین سند جامع علمی و دانش‌بنیان خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و استاندار و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در تدوین سند جامع علمی استان، این سند قابل دستیابی خواهد بود.

وی افزود: استان بوشهر با ظرفیت‌های مهم تاریخی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی یک فرصت برای تدوین سند جامع علمی محسوب می‌شود.

دکتر کبگانیان گفت: تدوین سند جامع علمی استان بوشهر از چند ماه پیش با تشکیل کارگروه‌های مشترکی آغاز شده است و هدف اصلی تدوین این سند استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت براساس برنامه‌های دانش‌بنیان است.

بر اساس اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: با تشکیل شورایی متشکل از معاونان ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و معاونان استاندار جهت نظارت بر روند تدوین نقشه، مقرر شده که سند جامع علمی استان بوشهر تا پایان فروردین تکمیل شده و در این راستا اسناد پشتیبان تدوین سند این استان می‌تواند به عنوان پایلوت به دیگر استان‌ها معرفی ‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه