English

نسخه اندرویدی «سفر جنجالی» تا اسفند عرضه می‌شود

محققان پارک علم و فناوری قم بازی رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی را قرار است تا اوایل اسفندماه در دسترس عموم قرار دهند که این بازی قابل نصب بر روی سیستم‌های اندرویدی است.

نسخه اندرویدی «سفر جنجالی» تا اسفند عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بنیسی، مجری طرح از عرضه نسخه اندرویدی بازی دوبعدی و ارزشی «سفر جنجالی» در اوایل اسفندماه امسال خبر داد و گفت: «سفر جنجالی» عنوان رسمی‌ترین بازی دیجیتالی تولید شده به منظور معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد.

وی این تمدن را متشکل از روستا و شهرهایی دانست که هر یک از آنها دارای اماکن متعددی هستند و داستان پر مخاطره‌ای در آن روی می‌دهد و ادامه داد: این محصول ارزشی پس از انتشار نسخه رایانه‌ای آن در عید سعید فطر امسال و با فاصله زمانی 6 ماه از تولید نسخه‌ رایانه‌ای، تولید شده و اکنون آماده عرضه به بازار است.

داستانی، با بیان اینکه این بازی بر روی سیستم‌عامل اندروید قابل اجرا است، اظهار کرد: قرار است این بازی در فروشگاه‌های عرضه نرم‌افزارهای موبایلی مانند کافه‌بازار، ایران‌اپس، مایکت و همچنین وبگاه این بازی عرضه شود.

به گفته وی، این تیم تحقیقاتی تاکنون موفق به تولید و تهیه 3 محصول با نام‌های «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و «سفر جنجالی» و دریافت جوایز و مقام‌های استانی، ملی و بین‌المللی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر