English

حل معادلات ریاضی در وان نوت ممکن شد

با به روزشدن مجموعه نرم افزارهای زیرمجموعه آفیس تغییرات جالبی در برخی از آنها و از جمله OneNote به وجود آمده است.

حل معادلات ریاضی در وان نوت ممکن شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ونچربیت، کاربران Office ۳۶۵ در ویندوز ۱۰ از این به بعد به دکمه ای موسوم به Math یا ریاضیات دسترسی دارند که در صورت نگارش یک معادله ریاضی و فشردن این دکمه می توانند مراحل حل آن را به ترتیب اجرا کنند.

انتظار می رود با استفاده از این قابلیت جدید OneNote‌به ابزاری محبوب تر در میان دانشجویان فنی و مهندسی مبدل شود. استفاده از این ابزار در کنار نرم افزار ورد تهیه فایل های مقالات علمی و پژوهشی را نیز ساده تر می سازد.

مایکروسافت در تلاش است OneNote را به برترین ابزار یادداشت نویسی و منبع نگاری مبدل کند و اخیرا انتقال فایل های OneNote به نرم افزار Evernote مک را هم ممکن کرده است.

قابلیت دیگری موسوم به Ink replay در OneNote ویندوز ۱۰ برای مشترکان آفیس ۳۶۵ در دسترس قرار گرفته است که به کاربران امکان می دهد نگارش مطالب و طرح های خود به طور دست نویس را در محیط نرم افزار به شکل ساده ای انجام دهند.

قرار است قابلیت دست نویس مطالب در آینده به ورد، اکسل، پاورپوینت و دیگر زیرمجموعه های آفیس هم اضافه شود. مشترکان خدمات تجاری اوت لوک هم قرار است در آینده نزدیک به چنین خدماتی دسترسی یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر