English

رقیب ارزان قیمت آیفون ۷ از راه رسید

شرکت Blu یک گوشی ارزان قیمت ۲۹۹ دلاری با قابلیت ۳D Touch را روانه بازار می کند که می تواند به رقیبی جدی برای آیفون ۷ مبدل شود.

رقیب ارزان قیمت آیفون ۷ از راه رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از انگجت، این گوشی دارای پردازنده ۲ گیگاهرتزی هشت هسته ای، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت است.

Pure XR که با شبکه های نسل چهارم تلفن همراه نیز سازگاری دارد دارای نمایشگر خمیده ۵٫۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰p و از نوع SuperAMOLED‌است. در گوشی مذکور از سیستم عامل Android ۶.۰ Marshmallow هم استفاده شده است. پردازنده هشت هسته ای این گوشی از نوع MediaTek Helio P۱۰ خواهد بود.

برای گوشی یاد شده چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم پیش بینی شده است. البته با نصب حافظه خارجی می توان ظرفیت گوشی یاد شده را افزایش داد.

دو دوربین عقب و جلوی این گوشی به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند و کاربران می توانند از دو سیم کارت در آن استفاده کنند. پرت USB Type - C و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری هم در این گوشی پیش بینی شده و با تنها ده دقیقه شارژ می توان از Pure XR برای یک ساعت مکالمه استفاده کرد.

بدنه تمام آهنی یکپارچه به رنگ های خاکستری و طلایی از جمله جذابیت های Pure XR است. البته این گوشی تنها با استاندارد مخابراتی GSM سازگاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر