English

از برترین‌های نانوفناوری ایران در مهرماه تقدیر می شود

از سوی ستاد توسعه فناوری نانو یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران در مهرماه برگزار می‌شود.

از برترین‌های نانوفناوری ایران در مهرماه تقدیر می شود

به گزارش خبرگزاری موج، جشنواره برترین‌های فناوری نانو با برنامه‌ریزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت سالانه برگزار می‌شود و به بررسی دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو می‌پردازد. به محصولاتی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و جزء برترین محصولات قرار گیرند طی مراسمی همزمان با جشنواره نانو جوایزی تعلق خواهد گرفت.

یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران، همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو برگزار می‌شود و طی آن از محصولات برتر در سال ۱۳۹۴ تقدیر به عمل خواهد آمد. محصولاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که تأییدیه نانومقیاس آنها تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ صادرشده و جزء برترین‌های سه دوره‌ پیش نباشند.

فرایند ارزیابی با دعوت از شرکت‌ها از نیمه‌مرداد آغاز شده است و تا ۱۰ شهریور ادامه دارد.

محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان «فناوری»، «بازار»، «سازمانی» و «تولید» مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. ارزیابی تا پایان شهریور سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و از برگزیدگان همزمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

در دوره قبل این جشنواره، در بخش محصولات برگزیده شرکتی نتوانست حائز رتبه اول و دوم شود؛ اما رتبه سوم به ‌صورت مشترک به داروی سیناکورکومین از شرکت اکسیر نانو سینا و کامپاند نانو افزودنی شرکت آریا پلیمر پیشگام اهدا شد. رتبه‌های اول و دوم بخش تجهیزات نیز به ترتیب به میکروسکوپ پروبی روبشی شرکت نانو سیستم پارس و اسپکتروفتومتر شرکت طیف‌سنج پیشرو پژوهش تعلق گرفت.

تاکنون ۱۰ دوره از این جشنواره برگزار شده‌ و محصولات برتر فناوری نانو در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ مشخص ‌شده‌اند.

بر اساس این گزارش، یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه