English

اطلاعاتی تازه در رابطه با نسل جدید سامسونگ گلکسی A۵

اگرچه مدل ۲۰۱۶ گلکسی A۵ معرفی و عرضه شده است، ولی این شرکت کره‌ای در حال کار بر روی نسل بعدی آن است. این دستگاه با شماره مدل SM - A۵۲۰F تنها شاهد یک تکامل خواهد بود و به پردازنده‌ای سریع‌تر از سری Exynos و رم بیشتری مجهز می‌شود.

اطلاعاتی تازه در رابطه با نسل جدید سامسونگ گلکسی A۵

به گزارش خبرگزاری موج، وبلاگ لهستانی Tablety تصاویری از بنچمارک Geekbench و GFXBench این دستگاه منتشر کرده که شامل دو بروزرسانی سخت‌افزاری بسیار خوب است. در حال حاضر مدل ۲۰۱۶ گلکسی A5 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵ (در کشور ما با پردازنده اگزینوس ۷۵۸۰ عرضه شده است)، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است ولی مشخصات فاش شده حاکی از مجهز بودن دستگاه جدید به پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ با تراشه گرافیکی Mali T830، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است. در جلو و عقب دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده خواهد داشت، باتری آن نیز با اندکی افزایش از ۲۹۰۰ میلی‌آمپر به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش می‌یابد که با توجه به عملکرد عالی نمونه موجود، باید منتظر عملکردی خارق‌العاده باشیم. براساس این بنچمارک‌ها سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید مارشملو ۶.۰.۱ با رابط کاربری تاچ‌ویز خواهد بود. سال گذشته سامسونگ از گلکسی A5 2016 در ماه آذر رونمایی کرد، در نتیجه احتمال معرفی نمونه جدید در این ماه همراه با اندروید ۷.۰ وجود دارد ولی با این حال بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ سال گذشته با وجود عرضه نسخه رسمی اندروید ۶ تصمیم به ارایه A5 با اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ گرفت.

باید بخوانید:آخرین اطلاعات در رابطه با گلکسی نوت ۶: باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری، اسنپدراگون ۸۲۳ و ۶ گیگابایت رم!

در بررسی ما، گوشی هوشمند گلکسی A۵ ارزش خود را به عنوان یک دستگاه میان‌رده خوب ثابت کرد که تجربه کاربری مناسبی را همراه با رابط کاربری تاچ‌ویز در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر سامسونگ قادر به تنظیمات نرم‌افزاری برای عملکرد روان با سخت‌افزار متوسط باشد، باید منتظر یک میان‌رده پرقدرت دیگر از آن باشیم. علاوه بر گلکسی A۵ دستگاه‌های A۳ و A۷ نیز در اواخر امسال با نمونه‌های جدید جایگزین خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه