English

اولین شرکت دانش بنیان هنری مجوز گرفت

اولین شرکت دانش بنیان هنری کشور در مرکز رشد تخصصی دانشگاه هنر اصفهان، مجوز خود را از دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

اولین شرکت دانش بنیان هنری مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت نگاره گردان شهر فیروزه ای که متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه هنر اصفهان است، با ایده محوری واقعیت افزوده در خدمات گردشگری و گردشگری تجربه محور موفق به أخذ گواهی دانش بنیان از دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

بدین ترتیب به عنوان اولین شرکت هنری در کشور، به طور رسمی وارد حوزه شرکت های دانش بنیان شد. این شرکت پیش تر نیز در جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی ۱۳۹۵ به مقام سوم برترین فرصت سرمایه گذاری این جشنواره دست یافته بود.

مرکز رشد تخصصی هنر دانشگاه با تامین زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم، با هدف حمایت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای دانش‌بنیان توسط فارغ التحصیلان، کارآفرینان، هنرمندان و صاحبان ایده در زمینه هنر، صنایع دستی، معماری، شهرسازی و رشته های وابسته تأسیس شده است و از سال ۱۳۹۳ اقدام به پذیرش گروه‌های کاری، شرکت‌ها و موسسات خصوصی فعال در زمینه های مختلف هنر کرده است.

شرکت های دانش بنیان از طیف وسیعی از مزایایی همچون معافیت های مالیاتی و گمرکی، تخفیف خدمات آزمایشگاهی تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف سه میلیارد ریال، تسهیلات نظام وظیفه و بسیاری از حمایت ها و خدمات دیگر بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه