English

دراپ باکس از کاربران خواست کلمات عبور قدیمی را عوض کنند

شرکت دراپ باکس از کاربرانی که کلمات عبور خود را در این سایت از اواسط سال ۲۰۱۲ تغییر نداده اند خواست تا کلمات عبور خود را هر چه سریع تر تغییر دهند؛ زیرا در خطر سرقت اطلاعات خود هستند.

دراپ باکس از کاربران خواست کلمات عبور قدیمی را عوض کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از زددی نت، دراپ باکس این اقدام را بازدارنده دانسته و به کاربران اعلام کرده که بی توجهی به این مساله امنیت شخصی آنها را به خطر می اندازد.

بسیاری از کاربران اینترنت از دراپ باکس برای به اشتراک گذاری انواع فایل های متنی و چند رسانه ای استفاده می کنند. دراپ باکس می گوید این امر به معنای وجود تهدید هکری با سرقت اطلاعات کاربران نیست و تنها برای ارتقای امنیت افراد انجام شده است. این شرکت هرگونه نشانه ای دال بر سرقت اطلاعات کاربران را هم رد کرده است.

در سال ۲۰۱۲ هکرها موفق به نفوذ به تعدادی از حساب های کاربری در دراپ باکس شدند. این شرکت مدعی شد علت این امر سرقت اسامی کاربری و کلمات عبور از دیگر سایت ها بوده و تنها اطلاعات تعداد اندکی از حساب های کاربری دراپ باکس سرقت شده است.

دراپ باکس می گوید گروه امنیتی آن به دقت در حال رصد کردن تهدیدات موجود علیه کاربران است و تا به حال هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر