English

خدمات اطلاعاتی پردازش ابری اینتل ۱۰ برابر سریع‌تر از حافظه‌های جامد است

سرویس Optane مبتنی بر فناوری ۳D Xpoint ساخته شده است و به گفته اینتل ۱۰ برابر سریع‌تر از استاندارد تعریف شده برای حافظه‌های جامد SSD داده‌ها را منتقل می‌کند.

خدمات اطلاعاتی پردازش ابری اینتل ۱۰ برابر سریع‌تر از حافظه‌های جامد است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پی‌سی‌ورلد، این خبر برای کاربران سازمانی که منتظر سرویس مذکور بودند بسیار خوشایند است؛ زیرا قابلیت مذکور کلاس جدیدی از سیستم‌ها و حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات را در اختیار آنها می‌گذارد که سرعت انتقال داده در آن بیشتر از حافظه‌های جامد(SSD) محاسبه می‌شود.

سرویس Optane مبتنی بر فناوری ۳D Xpoint ساخته شده است و به گفته اینتل ۱۰ برابر سریع‌تر از استاندارد تعریف شده برای حافظه‌های جامد SSD داده‌ها را منتقل می‌کند. این سرویس جدید همچنین می‌تواند برای حافظه‌ای قدیمی DRAM نیز بسیار مناسب باشد. با این وجود نرم‌افزار مربوط به این سرویس نیازمند آن است که سیستم‌های داخلی سازمان برای انتقال داده سازگار شود.

نسخه نهایی سرویس Optane SSD اینتل از پایان سال جاری میلادی به صورت گسترده در اختیار سازمان‌های جهانی قرار خواهد گرفت. این سرویس که مبتنی بر فضای پردازش ابری ارایه می‌شود، در مرحله کنونی به صورت آزمایشی و رایگان برای سازمان‌ها ارائه شده است.

کاربران سازمانی همچنین می‌توانند اپلیکیشن موبایلی این سرویس را برای انتقال و دریافت سریع داده‌ها در اختیار داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر