English

کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد + تصاویر

محققان موفق به طراحی و ساخت یک کوله پشتی شدند که با بلوتوثکار کرده و بر وسایل شخصی کاربران نظارت می‌کند.

کوله‌پشتی که آمار وسایل‌تان را دارد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بیزینس اینسایدر، این کوله پشتی کهKliFitنام دارد، دارای قفل بلوتوثی بوده و نظارت دقیقی روی وسایل شما دارد به طوری که در صورت کم شدن یک وسیله فورا به شما اطلاع خواهد داد. سیستم قفل این کوله پشتی شامل سه بخش است: یک بند محکم کمربند مانند، یک چفت و یک دستگیره قفل شونده.

برای قفل کردن این کیف، کافیست تا چفت فلزی را از یک محفظه مخفی در پوشش کوله پشتی قرار دارد را بکشید و آن را به کمربند متصل کنید.هنگامی که چفت کیف به دستگیره آن متصل شده و قفل می‌شود، زیپ آن دیگر باز نخواهد شد. این کوله پشتی به یک اپلیکیشن متصل بوده و وقتی که حضور گوشی شما را در نزدیکی خود احساس کند، به طور خودکار قفل گشایی خواهد شد.شما همچنین می‌توانید آن را از طریق این اپلیکیشن باز کنید.

اگر گوشی شما در دسترس نباشد می‌تواند از طریق کد رنگ آن را باز کنید. به این معنی که با استفاده از ضربات کوتاه یا بلند مدت بر روی قفل آن، درب کیف را باز کنید.

هنگامی که شما بر روی قفل ضربه می‌زنید، یک نور داخلی که در درون کیف تعبیه شده شروع به چشمک زدن می‌کند و شما از طریق ضربات کوتاه می‌توانید رنگ آن را تغییر داده و با ضربات طولانی رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

کوله پشتیKliFitهمچنین مجهز به سه تگ بلوتوثی است که کاربران می‌توانند آن را به وسایل خود متصل کنند. سپس این کیف بر وسایل داخل خود نظارت کرده و در صورت کم شدن و نبود هر یک از آنها از طریق اپلیکیشن به کاربر هشدار می دهد.

این کیف هوشمند همچنین دارای تعدادی جیب کوچک اضافی و یک باتری داخلی است که از طریق آن می‌توانید گوشی خود را در حال حرکت شارژ کنید.

در حال حاضر این کوله پشتی برای جمع‌آوری منبع مالی بر روی سایت کیک استارتر قرار گرفته است.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، این فناوری جدید تا آوریل ۲۰۱۷ با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر