English

درمان قطعی میگرن از طریق مخاط بینی امکان پذیر می شود

مدیر کلینیک آرامش با اشاره به ارائه بخور استنشاقی میگری هیل گفت: این بخور از طریق مخاط درون بینی و عصب‌های مربوط داروی استنشاقی را به مغز برای درمان بیماری میگرن منتقل می‌کند.

درمان قطعی میگرن از طریق مخاط بینی امکان پذیر می شود

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر صالح رمضانی روز سه‌شنبه، ۲۶ مرداد ماه در مراسم رونمایی از داروی میگری‌هیل در کلینیک آرامش با اشاره به خدمات این کلینیک برای درمان قطعی میگرن افزود: در این کلینیک خدمات پیشگیری برای جلوگیری از حملات میگرن‌های حاد و مزمن ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر مشکلات موجود در تشخیص انواع سردردها یادآور شد: در بسیاری از موارد سرددردهای میگرنی با سردردهای تنشی، سردردهای ناشی از اختلالات سینوس‌ها و التهابات عصبی اشتباه گرفته می‌شود؛ از این رو داروهای اشتباه برای افراد تجویز می‌شوند که این امر موجب ادامه یافتن حملات سردرد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دارو باید در کلینیک در مدت ۱۲۰ روز برای بیماران ارائه شود، اضافه کرد: از آنجایی که این دارو حاوی ترکیبات گیاهی از جمله دانه‌های روغنی و مواد گیاهی محلول در آب و چربی است، از این رو این دارو باید به صورت کلینیکال به فرد ارائه شود که با ارائه فرم مایع این دارو، مشکلات ارائه خدمات آن رفع خواهد شد.

به گفته وی، داروی میگری هیل دارای ترکیبات گیاهی شامل ۲۰ نوع گیاه دارویی شامل بابونه و اسطوخدوس است و فرمولاسیون آن برگرفته از طب سنتی و ایرانی است.

رمضانی با اشاره به مطالعات بررسی‌های سمیت این دارو توضیح داد: قبل از انجام فاز بالینی این دارو، این دارو بر روی ۳۰۰ موش ارائه شد و نتایج داده‌ها نشان داد که این دارو هیچ اثر سمی بر روی موش‌ها نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه