English

توربین‌های گازی از سوی محققان کشور تولید می شوند

پژوهشگران کشور با دستیابی به دانش فنی تولید توربین‌های گازی و قطعات حساس صنعت نفت موفق به ارائه طیف وسیعی از خدمات تخصصی در این حوزه شدند.

توربین‌های گازی از سوی محققان کشور تولید می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، حسن هلالی، مجری طرح با اشاره به توانمندی ایجاد شده در تولید و ساخت توربین‌های گازی افزود: از آنجایی که توربین‌های گازی به عنوان یکی از بخش‌های مهم این صنعت از اهمیت بالایی برخوردارند، تولید تجهیزات حوزه نفت مبنای فعالیت ما بوده است.

وی طراحی و ساخت توربین‌های گازی را بر مبنای چهار برنامه پنج ساله ذکر کرد و ادامه داد: بر اساس این برنامه، ساخت قطعات حساس و با تعمیرات اساسی، ساخت تجهیزات و ادوات روتور مثل انواع روتورهای ناحیه سرد و گرم، ساخت کامل توربین‌های گازی و توسعه تنوع دامنه و ارائه خدمات تعمیرات اساسی برای دیگر توربین‌ها در دستور کار قرار گرفت.

هلالی با تاکید بر این که در این مطالعات موفق به ساخت و تولید توربین‌های گازی مبتنی بر فناوری بومی شدیم، گفت: علاوه بر آن توانایی ارائه طیف متنوع و متعددی از خدمات و قطعات تخصصی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، فولاد و همچنین در صنایع دریایی را داریم.

وی ادامه داد: تعمیر، بازسازی و ساخت بیش از ۳۰ مجموعه استاتور، تعمیر و بازسازی روتورهای کمپرسور سانتریفیوژ و ایمپلرهای مربوط، رتروفیت توربین‌های گازی، روتور توربین‎های بخار و همچنین ساخت و تولید انبوه قطعات و مجموعه‌های توربین‌های گازی، روتورهای ناحیه سرد و داغ توربین‌های گاز، روتورهای ناحیه سرد و داغ توربین گاز سولار سنتار، عایق‌های حرارتی، ساخت انواع پره‌های توربین گاز و بخار و روتور توربین بخار ۱۲ مگاواتGEاز دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

مجری طرح، کسب موفقیت‌ها در عرصه تولیدات صنعت نفت را ناشی از رعایت مشتری‌مداری و استانداردها و الزام‌های بین‌الملل دانست و تصریح کرد: استانداردهای معتبر بین‌المللی مانندISO۹۰۰۱:۲۰۰۸،ISO۱۴۰۰۱:۲۰۰۴،OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷مبنای فعالیت ما بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر