English

جذب اعتبارات مالی برای احداثمدارس در مناطق محروم استان

استاندار خوزستان از جذب منابع مالی ملی و استانی برای احداثو ساخت ۲۸ مدرسه ابتدایی در شهرستان های اهواز، کارون و باوی خبر داد.

جذب اعتبارات مالی برای احداثمدارس در مناطق محروم استان

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ای با معاون وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با انعقاد اولین تفاهم نامه بین استانداری خوزستان و وزارت آموزش و پرورش، مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از منابع مالی ملی و ۱۲ میلیارد از منابع استانی برای احداث۲۸ مدرسه شش کلاسه در مناطق محروم و حاشیه شهرستان های اهواز، کارون و باوی اختصاص داده شد.

شریعتی با تاکید بر اهتمام استانداری برای رفع مشکلات آموزشی استان خوزستان افزود: پس از آن که مقرر شد روزهای پنجشنبه جلساتی برای پیگیری مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان در استانداری برگزار شود، در اولین جلسه مسائل شهرستان های لالی و حمیدیه بررسی شد. بررسی ها نشان داد که شهرستان لالی نیاز به یک مدرسه در مرکز شهر دارد که مجوز احداثآن را نیز گرفتیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی بهبود شاخص های آموزش و پرورش در مناطق است و شهرستان هایی که ارتقای رتبه داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند. همچنین، شهرستان هایی که مشکلاتی دارند، برای رفع مشکلات آنها کوشش و پیگیری می شود.

گفتنی است، نخستین تفاهم نامه عمرانی بین استانداری خوزستان و وزارت آموزش و پرورش حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس، برای احداثفضاهای آموزشی منعقد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه