English

تشکیل کمیته جلوگیری از حفاری های بدون ضابطه در سطح شهر آبادان

فرماندار ویژه آبادان گفت: به منظور بررسی، پیگیری و ارائه راهکارهای منطقی وسریع برای جلوگیری از حفاری های بی ضابطه، کمیته ای متشکل از ادارات حفار، شهرداری با مسئولیت رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تشکیل می شود.

تشکیل کمیته جلوگیری از حفاری های بدون ضابطه در سطح شهر آبادان

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، عزیزاله شهبازی در جلسه هماهنگی بین بخشی دستگاههای خدمات رسان در شهرستان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان با ابراز گلایه از وجود حفاریهای فراوان و پراکنده در سطح مناطق مختلف شهرستان اعم از شهر و روستا اظهار کرد: این مسئله علاوه بر سلب آرامش روانی مردم آنان را در هنگام تردد با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

وی افزود: در برخی از مناطق به رغم انجام کار ترمیم نوارهای حفاری اما به دلیل نامناسب بودن نحوه اجرا بازهم با مشکل و چالش در این زمینه مواجه هستیم.

فرماندار آبادان با اشاره به تقبل شهرداری آبادان در انجام ترمیم نوارهای حفاری براساس قراردادهای منعقده با دستگاه های حفار از جمله گاز عنوان کرد: شهرداری بایستی در زمینه انجام ترمیم نوارهای حفاری دقت بیشتری را بکار ببرد.

وی تصریح کرد: به منظور بررسی، پیگیری و ارائه راهکارهای منطقی وسریع برای اجرا، کمیته ای متشکل از ادارات حفار، شهرداری با مسئولیت رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تشکیل و کارها با سرعت و جدیت دنبال شود.

فرماندار آبادان همچنین با اشاره به وجود مشکل مشابه در سطح شهرهای اروندکنار، چوئبده و روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار بر تشکیل کمیته های روستایی مشابه با ریاست بخشدار و در شهرهای مذکور با ریاست روسای شوراهای اسلامی تاکید کرد.

شهبازی گفت: در مدت یک ماهه یاد شده دستگاه های حفار و به ویژه شهرداری باید اقدامات عملی در جهت ترمیم نوارهای حفاری را با جدیت دنبال و به انجام برساند و در صورت مواجه با مشکلات و موانع احتمالی مراتب را سریعا از طریق کمیته یاد شده دنبال کنند.

شهبازی در پایان اضافه کرد: همه باید در جهت تامین آرامش و رفاه شهروندان به جدیت بکوشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی